Dimecres 6 d'Octubre

16 Juny 2010
88
0
0
Barcelona
#1
Partida oficial aquest Dimecres dia 6. 21:30 hores.

GUIATS PER CIVILS

Missió que ens situa a "PMC 51KM DESERT".
Uns civils rebels, saben de la posició on l'enemic te amagat un gran arsenal d'armes. Ells volen la seva part per aixó ens volen acompañar fins el punt en cuestió.

Ens citen dins de la ciutat M-28. Ciutat ocupada parcialment per l'enemic i amb els independents d'ajuda.



Entrarem a la ciutat sense cap vehicle. Així que tindrem que trobar-ne algun a la zona groga marcada.

Una vegada arribem a la zona de la citació, els civils (que s'identifiquen com a Independents), ens portarán de camí al objectiu.
Els seguirem deixant uns quants metres de distancia per que cap enemic s'en assabenti del pla. Ells no tindrán problemes en cas de trobar algun enemic i no ens dispararàn amb l'excusa de que estan sense munició.

El vehicle dels civils "MAI" podrà ser detruit. Si els hi fem perdre el vehicle, ja no confiaràn amb nosaltres i s'anul·larà el pacte.

Molta sort!!


Allisteu-vos en aquest posit.
 
16 Juny 2010
61
0
0
#3
Jo tb m'apunto, per cert si avui dimarts hi ha algú al Ts necessito provar una missió. Combat urbà de la millor qualitat....Al menys necessito 4 personetes per testejar-la. :çsi:
 
9 Setembre 2010
137
0
0
#4
Jo m'allisto a la partida oficial del dimecres.

Almogàver, a kina hora et connectaràs?. Jo possiblement m'apunti a la teva partida.

D'altra banda voldria demanar disculpes per no haver participat en la sessió d'edició de missions del dimceres passat, però estava fet una coca i me'n vaig anar a dormir.

Fins aviat!!!! :çcerv:
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#10
Ho intentaré però no crec que pugui assistir que tinc un problema d'horari (puntual). Passeu-ho bé... i que no us falli el pols!