Dilluns 9 de setembre missio?

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#2
Podem fer un especial olimpiades ...uis que aquí no toca. Proposo continuar instrucció amb l'Arma3 a falta de que surti oficialment. Crec que ara tots tenim l'Arma 3. Com ho veieu?

Confirmo asistència :çsi:
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#4
Em fa por la teva missió TBlack, ho reconeixo. ç:D

El cas es que, tal i com proposeu alguns, si que podriem fer arma3, una missió senzilleta a mode d'acadèmia, on l'important no sigui el que fem si no com ho fem. Si la missió de'n TBlack serveix la podem fer, si no ja en farem alguna altra encara que sigui una de les que venen amb el simulador.

Comencem a les 22:00 com és habitual!
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#10
Abans que res, espero que no us hagueu aburrit gaire amb la sessió d'avui. Faig un resum per tal de repassar tot el que hem vist:

- Primer hem repassat el CIBI, que es el manual bàsic amb el que vàrem fer la primera instrucció. Hem comentat principalment, les formacions, els tipus de foc, la tècnica de recarregar i la importancia de buscar cobertures.

- A continuació hem repassat les tecles bàsiques de moviment i postrures a l'A3.

- Hem fet una breu pràctica de tir amb mira de ferro.

- Finalment hem provat d'assaltar Agia Marina on hem aconseguit anar progressant però amb certes dificultats i nombroses baixes.

També hem aprofitar per provar el sistema de comunicacions per canals de l'Arma3. A mi personalment no m'ha acabat d'agradar ja que em tingut problemes per a entendre'ns en algun cop així que preferiria fer servir els whispers o si es pot, l'ACRE.

La intenció de la sessió d'avui era recuperar una mica el grau de "professionalitat" necessari per a gaudir al màxim del que pretenem: simular. El cas es que no ha estat malament del tot però ha hagut errors i moments de molt descontrol. He pres nota de les queixes de les meves mancances en tema de comunicació, sobretot a l'hora d'organitzar els torns de pràctiques de tir. També ha estat una equivocació portar els vehicles pel mig del camp de tir... be, en realitat ha estat un error demanar vehicles per a no fer-los servir. Ho sigui que ha faltat una mica d'organització, tant per qui donava les ordres com per qui les seguia, en general, mentre hem estat a base. Menció especial per a en Tblack que, com sempre, fa el que li dona la gana i això, sumat a tot lo altre, dificulta que puguem establir el clima de seriositat que es preten . Després, hem entrat al teletransport de manera ordenada i ja tot ha anat una mica millor, fins que el rellotge ha començat a apretar i ens em posat a la boca del llop.

Tanmateix ha estat prou bé. Sembla ser que aquest mapa té força potencial per a fer pràctiques d'assalt a zones urbanes i semi-urbanes així que segur que el farem servir més per practicar tant les tàctiques i procediments com l'actitud. :çsi:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#11
Si aquesta missió que ens has posat tenia molt bona pinta, pot ser una bona missió per fer les instruccions, sembla tenir de tot.

Com dius la intenció per lo que he vist era recuperar la "forma física" després de l'estiu, per poder retornar al nivell d'efectivitat i seriositat que teníem abans de les vacances. Òbviament quan venim tots de vacances venim una mica descontrolats, es normal, però ara ja s'han acabat i hem de procurar tornar a la professionalitat que tenim normalment, sobretot amb l'A3 que com sabem es molt mes fàcil morir.
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#12
La missió va estar molt bé, el repas va ser ideal sobretot amb L'Arma 3, les tecles i els moviments, els fet de tenir algunes tecles canviades amb l'arma 2 personalment em lia una mica, però em va anar molt bé repasar-ho i us ho agraiexo molt. El que potser estaria bé, i parlo per mi, es fer un dia una classe, monografic o com volgue dir-li sobre l'inventari i ús de l'inventari, els rols i armes en l'Arma 3 i municions, ja que jo em perdo i sempre haig d'acabar preguntant i em sap molt de greu no enterar-me'n mai que porta que ... ç?|

El tema comunicacions crec que és el tal·ló d'aquiles de totes les simulacions, tant l'arma con els altres sims, és anant fent proves amb diferents sistemes, es pot fer una missió i provar diferents mètodes.

Al final varem fer trets i se'ns va tirar el temps a sobre, però m'ho vaig passar molt bé, mica mica anirem tornat a agafar el pols el tema.

Gràcies Balder i Viper per la classe

Com sempre senyors un plaer simular amb tots vosaltres, tot i que vull en ZeroQ sempre devant meu :çamor:

Fins la propera.

Buran