Dilluns 28: MSO a Takistan

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#1
Hola joves.

Per al proper dilluns us proposo de repetir amb el MSO. Aquest cop situarem la base d'operacions al FOV Almogavers :çseny: i intentarem tenir més èxit que la setmana passada. ç;)

I si ja disposem del server "oficial" ç:D , mirarem de guradar la partida!
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#2
Iep, si no hi ha cap improvist podrem guardar la partida. De fet encara tinc guardat l'estat del server desde fa dues setmanes però aquesta nit segurament canviarem la missió.
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#5
Nois, hi han problemes amb la MSO personalitzada dels cavallers.... miraré a veure si avui em dona temps de solventar el tema. En tot cas, a les "males" podem probar una MSO estandard.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#8
Kronus said:
Nois, hi han problemes amb la MSO personalitzada dels cavallers.... miraré a veure si avui em dona temps de solventar el tema. En tot cas, a les "males" podem probar una MSO estandard.
També podeu provar la meva, que tot i que em queda acabar-la es totalment funcional.
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#9
ja estan solventats els problemes (crec). Les unitats que havía posat com MHQ, bo i que son les que tocaven i venen per defecte, no eren compatibles amb el MSO ç?| i trencaven el escript. Tambè vaig detectar un parell de " fora de lloc i mancava un ; que tampoc li feia gracia al motor. De tota manera vam veure en el log del servidor que es produien una pila de errors en els escripts del MSO

Caldrà probar-lo a veure si rutlla tot plegat
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#11
Bona nit companys. Hem sap molt greu però m'ha sortit un imprevist i no podré venir a la partida d'avui.

El que si que faré es deixar el servidor en marxa perquè poguéu escollir la partida que volguéu. Vaig a baixar-me la missió actualitzada d'en Kronus i posaré també la que va preparar en Viper.