dilluns 26

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#1
Hola joves, amb l'excusa de la resaca electoral confesso que no us he preparat res per a avui...

Així doncs, què us sembla si li fotem canya al server del ZeroQ i fem una insurgency durant un parell d'hores?

Comencem a les 22:00? Si algú fa tard que s'afegeixi igual. Com ja sabeu, la dinamica de la partida ho permet perfectament. :çsi:

(tot això suposant que estigui disponible, es clar. Si no es així ja buscarem alguna alternativa)

Seria amb ACE i ACRE, com és habitual.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#7
Ok,

deixaré el server en marxa. En un principi m'apunto tot i que ara mateix no m'acabo de trobar massa bé suposo que després d'un bon sopar ja estaré millor. Per qui no tingui el mod de @fallujah estaria be si ho anés possant. Si algú no ho té ja llençarem l'insurgency en algun altre mapa
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#8
fora important modificar aquests mapes del insurgency per arreglar el tema d'on es surt. (sempre apareixem al mig del "fregao" des-de el minut zero i que et disparin mentre t'estas preparant, realment no mola res de res.). Algu que estigui versat en aquest tema podria mirar de arreglar-ho : Un exemple, el mapa de fallujah ja porta una fortalessa aliada per defecte, es cuestio de modificar el mapa per anar a sortir allá.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#9
Finalment fem servir el mapa de fallujah. els que no el teniu el podeu trobar a la pestanya MODS del 6updater amb el nom @fallujah1.2. :çsi:
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#10
Ok, m'apunto com a deures modificar el mapa per apareixer en una zona més fortificada. D'altra banda també m'agradaria fer un script que ens permetés guardar les nostres personalitzacion d'equip entre una partida i un altra per no estar trigant massa temps en rearmar-nos.

Que tal va anar de velocitat? En algun moment em va semblar que algú deia que tenia lag. He deixat els ajustos força de sèries als fitxers de configuració i pot-ser s'ha de retocar tema de paquets (no sigueu mal pensats).
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#13
ZeroQ said:
D'altra banda també m'agradaria fer un script que ens permetés guardar les nostres personalitzacion d'equip entre una partida i un altra per no estar trigant massa temps en rearmar-nos.
Home en la meva opinió no cal, lo que cal es que la gent agafi soltesa a l'hora de canviar l'equip, un equip i tens traça es molt ràpid, jo tinc el meu propi mètode.
Primer de tot equipo lo bàsic:
- Ulleres de protecció.
- Taps de les orelles.
- DARG.
- Vector 21B*
- Radio.
- Varis segons el meu rol (eines per el mapa, el GPS, el Kestrel,...)

* Per equipar el Vector amb la seva bateria, primer trec quelcom de l'inventari de municions, i llavors equipo el Vector, aixi equipa automàticament la bateria. Qualsevol cosa que necessiti un extra per funcionar, les municions per les armes, les bateries per els binocles, designadors, s'equipa automàticament quan agafeu el principal, si teniu lloc suficient a l'inventari. Per tant no equipeu un SMAW i després la munició, que aixo obliga a cercar-la, si no que fent això es automàtic.

Després equipo l'arma principal, amb la seva munició, després equipo les granades de fum i fragmentació. Penseu que sempre solem sortir amb alguna granada, per tant no cal cercar-les al llistat, si feu un clic en qualsevol objecte, el llistat salta automàticament a la seva posició, per tant si vull trobar les granades de fum, faig clic en les granades de fragmentació que ja porto, i em salta automàticament al llistat, i les granades de fum estan al costat. Si vull uns binocles normals, faig clic en el Vector, i em portar a la posició mes propera. Es qüestió de saber com funciona l'inventari i recordar que els objectes mes o menys s'agrupen per tipus.

Després equipo l'arma secundaria o la motxilla (o les dues coses).

Si sabeu manegar-vos a l'inventari, i apreneu com funciona, ho fareu tot molt ràpid.