Dilluns 17-12-2012: Insurgency a Zagarbad

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#1
Suposo que molts ja ho savieu però, tot i això, aquí va la convocatòria oficial:





Després d'haver capturat el lider Takistaní amb èxit ara se'ns ha encomanat que ens tornem a infiltrar a la ciutat per tal d'aconseguir pistes que ens puguin portar a descobrir els depòsits de munició dels rebels. L'objectiu es assegurar tots els sectors que sigui possible i volar pels aires tots els depòsits d'armament que es trobin. Bona sort!


Dilluns 17-12-2012 a partir de les 22:00
Requisits: ArmA2OA+ACE+ACRE

No podeu faltar!
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#10
Cossetes que em van passar un pèl extranyes ahir:

- Em sortia una petita consola negre amb lletres en blanc, segurament un error d'algun script. No podia treure-la de cap manera. Vaig reiniciar el joc un altre cop desde zero, pero seguia igual

- El so del joc no funcionava normalment, estava molt baix, no sentia res, i amb missions insurgenci això és mortal, doncs no sentia els trets

- Quant reapareixia la imatge es veia de costat, com quan apretem les tecles Q i E per veure de costat, al moure el ratoli per veure cap als laterals, de dreta a esquerra o al revés, el moviment no era lineal, feia com onades, com una sinusoide, tot i que el mviment de la ma era recte (això va ser molt extrany)

Avans d'entrar, sempre actualitzo amb el six updater, tenia tots els arxius en verd.

Ho comento per que ho sapigueu per si hi ha algún arxiu que hagi de corregir.

Per cert, al final de la partida, vaig disparar contra els nostres (canibalisme jejeje), entre que estava ferit i no veia, no sentia bé, l'ACRE començava a fallar, no se a qui li vaig donar una mica de plom, em sap greu, en lloc de morir en silenci vaig apretar el gallet, mea culpa ç;) .

Tot i això, vaig disfrutar molt desde la distància fent de sniper, gràcies en Balder per fer-me d'ulls, tot i que encara investiguem qui ens va "xirlar" el quad, hi havia molt de "takistaní" per allí.

Gràcies per la partida, ens veiem a la pròxima.

Buran
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#11
Buran, jo vaig ser el receptor dels teus "carinyitos de plom". ç:D

Afortunadament, vas tenir el detall de posar-me una tirita! :çsi:

Perque un vehicle es regeneri a la base i es pugui tornar a fer servir, primer cal que deixi de existir, ja sigui perque es destruit en acció, o perque el programa porta un temporitzador i a partir de que un vehicle ha estat una quantitat de temps sense haver estat conduitm, el volatilitza i el torna a regenerar a la base, en cas contrari, acabaríem ben aviat amb tots els vehicles que hi han a la base.

Els vehicles desapareixen al cap de una hora de ser conduits per última vegada. Aixó es fa perque si la gent agafa vehicles de la base i els va abandonant per el mapa, es puguin anar regenerant.
Excepcions: les motos (de dos rodes) desapareixen als cinc minuts.
Precaucions lógiques: Destruir qualsevol vehicle abandonat perque a) no caigui en mans del enemic b) es torni a crear a base.
Precaucions encara més logiques. cada 45 minuts, anar a fer-li mimos al quad perque no es senti abandonat i posar el contador de temps d'abandonament a cero. ç:D

Dels altres problemes... ahir es van probar coses noves que van crear problemes nous i també vam experimentar problemes amb el ACRE.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#12
Kronus said:
Buran, jo vaig ser el receptor dels teus "carinyitos de plom". ç:D

Afortunadament, vas tenir el detall de posar-me una tirita! :çsi:

Perque un vehicle es regeneri a la base i es pugui tornar a fer servir, primer cal que deixi de existir, ja sigui perque es destruit en acció, o perque el programa porta un temporitzador i a partir de que un vehicle ha estat una quantitat de temps sense haver estat conduitm, el volatilitza i el torna a regenerar a la base, en cas contrari, acabaríem ben aviat amb tots els vehicles que hi han a la base.

Els vehicles desapareixen al cap de una hora de ser conduits per última vegada. Aixó es fa perque si la gent agafa vehicles de la base i els va abandonant per el mapa, es puguin anar regenerant.
Excepcions: les motos (de dos rodes) desapareixen als cinc minuts.
Precaucions lógiques: Destruir qualsevol vehicle abandonat perque a) no caigui en mans del enemic b) es torni a crear a base.
Precaucions encara més logiques. cada 45 minuts, anar a fer-li mimos al quad perque no es senti abandonat i posar el contador de temps d'abandonament a cero. ç:D

Dels altres problemes... ahir es van probar coses noves que van crear problemes nous i també vam experimentar problemes amb el ACRE.
Jo en d'altres servidors el vehicle nomes desapareixia si feia X temps que no estava a prop del vehicle, no cal que el conduís.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#14
Els problemes experimentats amb l'ACRE no se si son originats pel server. Mirare d'actualitzar manualment els mods del server per veure que no sigui això i de ser així automatitzaré les acualitzacions del servidor.