Dilluns 10, partida ArmA 3 "Cel Obert" a les 22h

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1


REQUISITS
ArmA3 + Estàndard CC

SITUACIÓ
El govern de l'Iran ha acomplert les seves amenaces després que l'OTAN aproves el bloqueig de mercaderies a les seves fronteres, i a començat el desplegament militar a l'illa d'Altis, que compte amb una base d'operacions avançades de l'exercit Català. El nostre govern per la seva banda, en veure fracassades les negociacions, i sense tancar la porta al diàleg, tot i que el govern de l'Iran en cap moment ha fet gestos per conversar, ha començat a fortificar posicions, i te previst el desplegament d'unitats de reforç.

La nostre part en aquest conflicte serà la de mantenir l'ordre i evitar que un exercit rebel venjatiu crei baixes a la població civil. Un tasca difícil atès que Altis te una important quantitat de població civil ocupant gran part de l'illa.


FORCES AMIGUES

- Batalló amfibi Garotes de la mort

- Batalló blindat Gossos de Guerra

- Esquadró de combat Voltors

- Esquadró de transport Vueling

- Flotilla de combat "Neptú"
-- 1 EADR "Equip Amfibi de Desplegament Ràpid".

FORCES ENEMIGUES

- Patrulla de infanteria motoritzada i vehicles blindats.

MISSIÓ

Per determinar segons informes d'intel·ligència.

EXECUCIÓ

Per determinar segons informes d'intel·ligència.

Tasques
Per determinar segons informes d'intel·ligència.

ADMINISTRACIÓ/LOGÍSTICA

Suport
- La base aèria proporcionarà el suport.
- L'evacuació medica esta subjecte al personal disponible.
- Les missions CAS estan subjectes al personal disponible.
- El foc de suport esta proporcionat per 4 peces mòbils d'artilleria M4.

Abastiment
- Dins la base hi ha armament general.

COMANDAMENT/SENYAL
Cavallers del Cel SOP "Standard Operating Procedure"

APUNTATS
- Viper
- Frodo
- Buran
- Eduard
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#7
Jo no puc assistir. Demà pujo a Barcelona per feina i haig de matinar (encara més). :çno:

Passeu-ho bé!
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#8
Al final, a la 1:46 de la nit, vam aconseguir la missió. Amb els super IFRIDS que eren omnipotents, i amb en Viper refredat que no sabia molt be el que feia, ha sigut una de les missions de fotudes que hem tingut. Els nous no us preocupeu, mai acabem tant tard, avui ha sigut un dia una mica especial :çrubl:
 

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#9
Bona missió. El que si que hauríem d'implantar és que els morts no puguin reviscolar fins que siguin mínim 3 ja que sinó perd la gràcia de la simulació i no és una putada morir. També si no anem ben equipats des del principi o ens quedem sense AT, mala sort, algú s'haurà d'arrossegar fins a un mort enemic que en tingui o sol·licitem una caixa de provisions. Ho dic perquè amb això del salt halo ens estem acostumant massa i li treu realisme.
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#10
Llàstima que vaig haver de marxar, però per mi passades les 00:30 és tard.

Coincideixo amb el Diplock amb el tema de reviure, penso que almenys, fins que no la "palmessim" la meitat dels components del grup, no tornar a reviure, esperar-nos a base i després, els que "havíem mort", reincorporar-nos com si fosim reforços. Així vigilaríem més de no morir i seria una "put...ada" morir-se.

L'estona que vaig estar, va ser emocionant, sobretot amb el maleit aquell amb rodes (ara no em surt el nom), que apareixia sense fer soroll del no res.

Ens veiem a la propera companys.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#11
DEBRIEFING

Com que ahir no el vam poder fer que era molt tard, aquí va el debriefing. Totalment d'acord amb en Diplock, ens estem acostumant a fer salt HALO quan morim, el que li treu el seu valor a la mort, i fa que ens arrisquem massa sabent que si morim podem tornar.

Ara anem per la missió, L'objetiu era recuperar un helicòpter de combat Mi-48 Kajman. El pla inicial com es veu en la següent imatge es que Alfa i Bravo ataquessin per dos fronts diferents a l'hora, per dividir la defensa de l'enemic. El pla era bo, però un IFRIT particularment atent ens va fotre el pla en l'aire.

Per entendre el mapa que us poso, els que ahir eren l'Equip de Foc Alfa, al mapa es A1, i els que eren Bravo, al mapa es A2, tot englobat a l'Esquadra Alfa. Si voleu recordar com funcionen les unitats mireu aquesta imatge.



En Alfa vam sentir arribar l'Ifrid, però vaig mantenir posicions, ja que sempre (o com a mínim a l'ArmA2 aixi era), si ens mantenim cos a terra i sense moure'ns els vehicles que ens veuen. Doncs sembla que a l'ArmA 3 son mes espavilats. Vam morir tots, i vam tornar a saltar en aquest cas al Nord de la església que hi ha a 143218 (a dalt a la dreta de la imatge). Allà l'Ifrid ens va tornar a atacar, però vam aconseguir destruir un d'ells (no sabia que a la missió hi havia tants), mentre l'altre que no el veiem s'apropava, vam recular i vam flanquejar per la dreta, tornat a la posició Alfa original.



Des d'allà vam intentar coordinar un altre atac, però llavors un grup d'enemics ens van envoltar per l'esquerra (vam perdre molt de temps degut a que els AT alguns no sabien com funcionaven, haurem de fer una mini classe de les coses bàsiques, no us preocupeu). Llavors A1 vam desplaçar-nos des de Alfa fins a quasi be Bravo (la part dreta del bosc que hi ha a la cota 95, on la carretera). Allà en ZeroQ es va carregar un altre Ifrit, no sense tenir problemes amb el Titan, però mentre volíem anar a la posició de A2, a la marca Charlie, ens van atacar a A1 i a A2 i vam morir tots.



Llavors ens vam reagrupar tots a base, i vam canviar el pla d'atac, després del desastrós intent de saltar al Sud de l'objectiu, caient a sobre d'un Ifrit que ens va fulminar (vam saltar massa a prop), vam tornar a canviar el pla, i vam decidir saltar al Nord Est de l'objectiu, una mica mes al Nord de la cota 115. Des d'allà vam eliminar els dos Ifrits (un altre cop amb problemes amb els Titan), vam establir una base de foc cap a l'objectiu, eliminant enemics a la vista, per netejar la zona abans de l'assalt.



Un cop vam veure la zona tranquil·la, vam tornar a separar l'Esquadra Alfa en dos Equips de Foc, i vam avançar esglaonadament mentre ens cobríem entre Equips, vam sofrir una baixa de camí, però vam poder arribar a l'objectiu, vam llançar granades a la torre alta, i mentre A2 cobria des de la base de la torre, A1 vam avançar massa al descobert i ens van pelar a Diplock i a mi (i no recordo si a Frodo també).



Vam tornar a saltar, vam anar cap a la nostre posició mentre A2 segui cobrint, i aquest cop si vam netejar el recinte punt per punt. Vam capturar el Mi-48 Kajman, i el vam portar al punt de retorn.

CONCLUSIONS

Esta clar que ahir no va ser el meu millor dia, tots les errades van ser meves, no es per treure'm responsabilitat, però em sembla que el refredat em va passar una mica factura. Tot i que el pla inicial com dic era bo, ens vam topar amb massa vehicles, nomes teníem un soldat AT i a mes era novell, després els Titan van donar molts problemes, vaig veure molts cops amb els prismàtics com el míssil anava directe cap al vehicle i quant estava a poc metres, girava 90º cap al cel o cap al terra, per això ens va costar tant tocar els vehicles. Em sembla que pot ser l'ultim pegat que ha tret Bohemia de l'ArmA a ficat algun bug amb això.
Repassant al llit la missió, i sense comptar el primer Ifrid que ens va pelar, hagués sigut millor que A2 hagués atacat des de la cota 95, ja que tenien bona visual de la part Oest de l'objectiu i manteníem aixi una línia del front mes solida, sense renunciar a dos flancs d'atac, tot i que una mica menys pronunciat.
Per un altre cop potser seria bo enviar primer un equip de reconeixement, per veure que ens trobarem, i després planificar l'atac, o fer servir un UAV, tot i que no van massa be els que venen per defecte.

Us deixo les imatges d'ahir, les captures no em van sortir tampoc tant be com altres vegades, tenia la negre ahir :cry:





 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#12
Moltes gràcies per l'informe de missió Viper.

M'ho vaig passar molt bé i estic d'acord que els salts Halo li treuen molt de sentit però també es cert que entre setmana si anem limitats de temps es una opció respectable. Es el debat de sempre, al final acostar un vehicle i fer respawn en un MH1 o semblant (no se com es diu a l'Arma 3 el camió base cosa que hem fa pensar que he de fer un post resumint amb fotos i noms de l'armament que fem servir a l'estandard així com els vehicles) tampoc em sembla massa realista.
El més realista es el que fèiem els divendres amb el grup Armados, un cop ets mort ja no hi ha més efectius per poder entrar. Aquesta opció tampoc m'agrada per implantar-la els dilluns perquè a final acabes ben frustrat i buscaria un entremig.
El que esta clar es que el rol de metge en l'Arma 3 actualment es força inútil ja que de seguida caiem morts en comptes d'incapacitats.
Una proposta senzilla per intentar fer-ho més realista es que fins que no pasen X minuts (pot-ser temps de vol i tornada dels equips aeris) no es pugui fer servir cap salt.