DCS Mig21 cada dia més aprop

#22
Des de la web de Leatherneck-sim es pot descarregar la versió beta del manual en Anglès, Serbi, Rus i Xines.... trieu idioma!! ç:D ç:D

Aquí la teniu.

Presuposso també que a l'instal·lació de DCS World tb hi deuen ser... però fins demà al vespre jo no les veuré! ç:x

Comentar que també llegeixo a varis fòrums que ha baixat molt els FPS, no sé si arrel del pegat o és concretament amb el Mig21... i varis bugs més (trim del g940, el sistema ràdar simple, etc...)

Suposo que aquí veurem quin nivell de qualitat dona Leatherneck-sim. Jo esperava un similar a Belsimtek.... a veure si tenim sort.

Els companys que ja el tinguin i que el provin, sisplau aneu donant opinions ç;)
 
28 Juny 2013
191
8
18
#24
Bé, ja l'he provat, i com diu en Kopant, han baixat força els FPS, però en el meu cas és quan mires el panell d'instruments que se'm posa entre 20 i 17, i mirant que no surti el panell d'instruments entre 30 i 50. No se si és... "normal" això, però puc dir que no només em passa en aquest, el 21, sinó també em passa algu semblant, no tant dràstic, amb el MI8.







Per cert, és una canya :çsi:


es molt ràpid i el que m'és molt difícil és fer girar les rodes... :çboix: aquí hi ha truco diria...