Crisis de Kodori 4: La fi de la revolta (04/07/12 22:00h)

#1
Crisis de Kodori 4: La fi de la revolta (04/07/12 22:00h)
Intro:
Després d'ocupar la capital de Kodori els insurgents s'han dispersat per les muntanyes i valls de la zona. Sembla que hi ha fragmentació en el grup i per les informacions que ens arriben alguns d'ells estan fent preparatius per a escapar cap a Russia mentre d'altres s'atrincheren en campaments dispersos.

Russia ha enviat un comunicat internacional advertint de que crearà un corredor de refugiats dintre de les fronteres russes per acollir i garantir la seguretat del poble de Kodori. No cal dir que creiem que és una maniobra per a proporcionar ajuda i cobertura als insurgents.

Missió:
Intel·ligència esta preocupada per el comportament insurgent, tot i que una part sembla que es replegui cap a la frontera russa també és possible que vagin a demanar reforços i equipament que russia els ha estat oferint de forma implícita i que tornin molt més reforçats. A més els campament atrincherats a les valls son un focus de possibles atentats i revoltes a la zona.

Per altre banda s'ha detectat activitat en els aeroports russos propers a la frontera, fet que ens fa pensar que russia donarà suport a aquest replegament d'alguna manera.

Amb tot l'alt comandament ha decidit realitzar una doble missió per a eradicar de totes totes l'amenaça insurgent.

Objectiu principal ALFA: Cercar i destruir insurgents que es repleguen cap a Russia.
Objectiu Principal BETA: Negar l'espai aeri Georgia a qualsevol intervenció Russa.
Objectiu secundari: Cercar i destruir campaments insurgents a la zona.

Recordar que tenim prohibit sobrepassar les nostres fronteres.
Tanmateix tota unitat russa detectada s'ha de considerar hostil.




Meteorologia:
Vents: febles / moderats de component Oest
Nuvolositat: Alta, base a 2500m
Precipitaciones: Moderades
Temperatura: 27º

Hora de la missió 17:00h

Efectius
Espia Dimonis:
Alfa 1:
Alfa 2: Kronus
Alfa 3: MadElf
Alfa 4:

FARPs:

Vetka - 127.500 mHz
Torba - 128.500 mHz (Pot repostar i reparar, però sembla que no re-armar.... no hi ha pebrots a que obrin les caixes els operaris... haurem de fer refly)

Armament:

Pla de vol:

Falcons:
Beta 1: Buran
Beta 2: Tofolo
Beta 3:
Beta 4:

Armament:

Pla de vol:
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#10
Re: Crisis de Kodori 4: La fi de la revolta (04/07/12 22:00h

La missió va ser força entretinguda, el fet de tenir mal temps i uns nuvols fins als 3000m va impedir al grup Falcons poder fe passades a baixa cota per perseguir als helicopters enemics i també va impdeir l'us del radar en condicions, ja que al no poder veure el terreny, no podiem enfocar el radar a les valls dels rius ni veure la ruta dels Ka-50, ni saber ubicar els punts calents, era impossible, però no per això no es va poder fer la missió, tot el contrari, va ser tot un repte i per cerrt, m'ho vaig passar d'allò mes bé.

Debriefing: El grup Falcons s'enlaira i va direcció als wp assignats, decideixo fer una cap entre els wp 2-3-4-5 a uns 4000m just a sobre la capa de nuvols, la "sort" va fer que la capa de nuvols deixes veure els pics de les muntanyes i així tenir una petita referència visual de la frontera amb Rusia, varem fer unes tres patrulles fins que avsitem contactes, tres són els que jo veig però estan en territor rus i molt lluny, uns 200km aprox, però venen, al estar tant lluny continuo patrullant , però amb un ull en direcció on venen, aviso a Falcó 2 de la situació, a la següent volat de patrulla ja els tenim més aprop i continuen venint, decidim donar-lis la benvinguda com es degut, desgraciadament ells han saludat primer amb missils tèrmics, a Falcó 2 el toquen, jo consegueixo abatre un però l'altre em caça a mi i haig de saltar.

Tornem a sortir, decideixo anar per sota la capa de nuvols i per sobre la boira, es un estret marge "de seguretat" que deixa entreveure el terreny, però massa perillos per a un caça tot i anar el més lent possible, em salten les alermes de xoc a terra, entro a la boira i no veig res, les alermes continuen , intento pujar però l'avió no vol, anava tant lent que al possar postcombustió l'unic que acoseguexo és perdre sustentació, acabo estevellat contra la muntanya.

En Falcó 2 ha fet bé i anava per sobre la capa de nuvols, te varois contactes i comença a repartir salutacions, jo de mentres tornos a sortir de base amb intenció de no tornar a cometre mes errors, torno a patrullar, en Tofolo continua possant-se les botes, per la meva part bloco el que sembla un helicopter, no tinc permis de tir, l'arrivo a veure en visula, són dos, estan baixant i amagant-se sota la capa de nuvols, disparo i splash, contacte abatut, l'atre s'escapa, en Tofolo es queda buscant mentre jo torno a patrullar, tot sembla trànquil, els companys dels KA-50 van fent, durant força estona no passa res, i quent al final decidim tornar a base notem una senyal de radar a les sis, girem cua, són dos dolents que encara volen gresca, ens repartim els enemics i anem a saludar-los, un cop han entès qui mana en aquest espai aeri , (els dos han caigut), tornem a base sans i estalvis, fent un aterratge amb boira això si, que sempre és d'allò més divertit.

Moltes gràcies Madelf per la gran feina que has fet amb la campanya, de debó, m'ha agradat molt i he disfrutat com un "enano", feia molt de temps que li tenia ganes al FC2 i BS i no tenia la oportunitat, una gran feina si senyor.

També us dono les gràcies a tots els companys que heu participat, dona molt de gust volar amb tots vosaltres i passar una bona estona amb els amics.

Buran
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#11
Re: Crisis de Kodori 4: La fi de la revolta (04/07/12 22:00h

Unes "fotillos" d'ahir, vaig fer poquetes, però em consta que algú en va fer alguna ç;)

El Grup Falcó apunt de sortir de caça ...



Una sortida en tàndem perfecte ....



Una instàntanea dels tres contactes avistat en el HUD .... comença la festa, anem a donar-lis la benvinguda :çsalut:



No vaig fer més fotos, estava bastant ocupat :çsi:

Buran
 
13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
#12
Re: Crisis de Kodori 4: La fi de la revolta (04/07/12 22:00h

En efecte una missió ben divertida, començo a veure com funcionen els paràmetres del radar, cosa que em fa entendre millor el vol i totes les maniobres del mestre Buran.
La missió d'ahir em va agradar molt, sobretot pel tema de la climatologia, que afegeix un punt de dificultat i alhora no deixa de ser un repte per a un novell com jo (hauré de practicar els aterratges amb vent creuat, no entenc què va passar a la segona toma...)

Així doncs gràcies Madelf per la feina i gràcies a en Buran per la paciència i a la resta de companys pel vol d'ahir :çsi:
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#13
Re: Crisis de Kodori 4: La fi de la revolta (04/07/12 22:00h

tinc que dir que encara estic molt i molt verd ç:D

La primera estimbada la vaig tenir d'una força una mica rara, em costava avançar el helicopter, i quan tot d'una, fa un rar, fa un alabeig brutal i s'inverteix! Un parell de segons i blam!. Cap explicació, pensava que m'havien tocat.

La segona estimbada va ser perque estava tot concentrat mirant el mapa i no em vaig donar compte de la deriva del aparell fins que va col.lisionar amb la muntanya.

La tercera estimbada es va produir, quan amb les presses per arrivar a lloc, anava amb l'aparell a tota metxa i vaig fer una maniobra brusca. Plam! els rotors a pendre pel sac i la autorotació tampoc em va anar gaire millor.

No m'enrecordo de si va ser en Balder o en Rush que em van donar un ensurt del copó amb el seu laser! ç:D

al menys aquesta vegada vaig aconseguir fer saltar quelcom al primer blanc! :çvic:

Per cert, al encarregat del armament, que el passin per el paredó!!! a veure si la proxima vegada ens donen cohets de veritat en lloc de aquestes lluminaries festives de color tronja! :lol:

Molt bona missió. Mercés per la organització!