Crisis de Kodori 3: Aguantant el tipus (20/06/12 22:00h)

#1
Crisis de Kodori 3: Aguantant el tipus (20/06/12 22:00h)
Briefing en construcció
Introducció
Després de l'èxit parcial de la missió anterior les nostres tropes es troben travades davant de la capital de la vall. Els enginyers han sortit a tota pressa amb el material necessari per a reconstruir el pont caigut però creiem que abans de que arribin els insurgent hauran intentat eliminar del tot les nostres tropes de primera línia. El nostre objectiu principal serà repel·lir aquest atac.

Addicionalment el govern georgià vol demostrar a la comunitat internacional que Rússia ha estat ajudant als insurgent amb material bèl·lic. Per fer-ho ens ha demanat fotografies del Su-25t que varem abatre en l'última missió així que ens toca cercar l'agulla en el paller.

Briefing

El grup Falcons (diagrama en verd) pujarà a bord de uns su25t carregats de bombes i faran una primera passada als grups insurgents que avancin cap a les nostres tropes. Un cop fet això passaran per la zona del incident amb els russos en la recerca de les restes del aparell.

El grup Espia Dimonis (diagrama en rosa) sortirà dels FARPs recuperats en la primera missió de la campanya i es disposarà per les dues zones de foc intentant eliminar tota amenaça que hagi sobreviscut als su25t.

Condicions meteorològiques (dades reals de avui a les 19h)
Temperatura de 24º.
Vent: 10mph del oest/sud-oest.
Nuvolositat 34%
Precipitacions: 1mm.

Armament
Su-25t

Ka-50

Pilots
Falcons:
Alfa 1: Buran
Alfa 2: Tofolo
Alfa 3:

Espia Dimonis:
Beta 1: Rush
Beta 2: MadElf
Beta 3: Kronus
Beta 4: Balder


Això és tot, bona caça!
 
#2
Després de veure el track he de dir que el grup de Ka50 ha fet prou bona feina, al menys fins l'aparició dels dos Mi24, que ens han abatut sense advertència. (el proper cop posaré missatges de ràdio de les tropes amigues quan vegin helicòpters o caces) En tornar l'escenari de batalla havia canviat tant que ens ha costat horrors detectar les unitats enemigues restants.

El grup de su25t ha tingut greus problemes, per un costat la càrrega no era l'adient i per l'altre en Tofolo no ha pogut volar reduint els efectius a la meitat. Els Mig29 (IA) que ens feien una CAP a la zona no han detectat els Mi24 fins massa tard, tot i que han abatut un d'ells.

Amb tot els enginyers han arribat sans i estalvis i un soldat del grup defensa ha sobreviscut!
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#3
nois, primer em vaig estimbar amb una perdua de novell.... volía fer un hover, i em vaig quedar estacionari, si, pero caient com una pedra.

Quan vaig arribar a la zona, paf! un dels hinds em mata sense saber d'on em plovíen les hosties.

Quan vaig arribar a la zona per segona vegada... el problema de sempre. No se veure els blancs...fins que em maten!

Be, Lamento haver estat mes un llast que una ajuda :oops: suposso que amb una mica mes de practica aniré millorant.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#4
En el meu cas al primer assalt vaig poder trinxar uns quants vehicles enemics abans de ser abatut pel Hind. Com costa apuntar objectius aeris!

En el segon assalt vam trobar poques unitats i molt ben amagades. A la tornada al aterrar vaig tenir un petit accident quen em va entrar en pèrdua l'helicopter a escassos metres de terra, vaig sobreviure i em penso que l'aparell serà recuperable, només necessita una mica de xapa i una ma de pintura... ç:D



Kronus, és normal el que et va passar. El Ka-50 costa de controlar en vol, i quan hi ha combat s'afegeix molta càrrega de treball...
 
#5
Com diu en Rush el Ka50 dona una gran càrrega de treball al pilot durant el combat, per això és necessari volar en binomis i repartir les tasques a realitzar (cercar i atacar blancs, estar atent a amenaçes, navegació, etc). Tot i així el sol fet de volar-lo ja és complex.

Tranquil que amb una mica de pràctica veuras que automatitzes forçes coses i pots concentrar-te més en l'entorn i la situació. Per ara per evitar els Vortex Rings en fer un hover recorda tenir molt controlat el indicador de trepada i no deixar-lo caure per sota de -3 m/s (aprox.).
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#6
Jo aquest cop vaig arribar a veure l'enemic i fins i tot vaig probar de disparar. Malhauradament no vaig encertar i fent una maniobra una mca rocambolesca em vaig estimbar. :çno:

Després de fer el voyeur vaig probar de tornar a sortir però la pressa em va fer trencar pales i vaig decidir que millor no tocar res més que tot ho trenco. ç:D
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#7
La missió va anar bé, els Su25T varem tenir greus problemes, a part de que és un avió molt poc maniobrable per la meva manera de pilotar, es clar, encara li haig d'agafar les mides i maneres, no vaig poder fer un vol en condicions en un terreny molt estret i escarpat, però insisteixo, és mes per no saber fer anar l'avió que la missió en si, penso que la missió estaba ben plantejada, el company Tofolo va tenir greus problemes de lag i li va ser impossible volar la missió en condicions, em sap greu per la part que em toca com a host de la partida.

Penso que independentment dels Su25, els companys dels KA-50 van fer molt bona feina tot i no tenir el suport nostre i la IA que es va "saber" amagar-se molt bé ç;)

Ens veiem a la propera.

Buran