Coop viernes 26 Informacion Vital

25 Juliol 2011
81
0
0
#1
Información Vital

Viernes 26 de Agosto a las 23:00 hora local

COOP 35

¡Necesaria isla Fallujah 1.2!
(Disponible en Addonsync:http://188.165.223.53/misiondeldia/gawp.7z)



Atentos:
Señores, se presenta una oportunidad única. Inteligencia ha localizado a dos objetivos de gran importancia para la toma de Fallujah, el General Aziz y un conocido terrorista llamado Rahyn. El objetivo de esta misión es hacernos con una información que puede ser vital para nuestras operaciones.

Objetivos:

.- Eliminar al general Aziz y hacernos con su maletin con planes para la milicia.
.- Eliminar a Rahyn y recuperar su radio, con ella podremos descifrar la frecuencia que nos permitira controlar explosivos de los terroristas
.- Eliminar tantos efectivos hostiles como sea posible


Descargas Fallujah:


 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#2
Vinga va, si algú més s'anima aquest divendres jo també, que fa temps que no faig cap missió seriosa amb l'arrowhead. Digueu-m'ho aviat que ens hauriem d'apuntar al seu fòrum.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#4
Ja he avisat al seu fòrum que serem com a mínim dos.

A veure si algú més s'anima. Digueu-ho per aquí que els ho comunicaré ràpidament doncs són places limitades.

Si algú dubta sobre horaris us comunico que s'inicia a les 23:00 tot i que caldria ser-hi 5-10 minutets abans al seu TS i normalment s'allarga fins a la 1:00 o així (tot i que depen molt de la misió).

La llengua per a comunicacions és el castellà i es necessita el A2 Arrowhead i uns quants mods que cal descarregar (l'enllaç és al post inicial).

Els que sou nous i voleu participar en una missió multitudinària organitzada (no com les dominations que solem fer) vos ho recomano.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#7
Be, al final vam ser 4, llastima de'n Balder que no va poder entrar. Doncs la partida estava molt interessant, va ser una mica caòtica, però aquella missió tenia suc.
Be, recordar per les següents vegades, que hem d'estar preparats a l'hora marcada i que si per lo que sigui no podem entrar o ens falta alguna cosa, millor no fer esperar als altres. Òbviament que en Balder no pogués entrar no es culpa seva, fins el mateix divendres no vam poder entrar a aquesta missió amb aquests addons, aixi que no podíem saber que Balder patiria això. Però per pròximes vegades si ens passa això, no fem esperar, ho mirem d'arreglar un parell de vegades, i si no podem, ens retirem per no fer esperar ç;)
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#8
Òstres quina ràbia ho vaig probar tot i després vaig veure que un dels CBA que em vau passar tenia dintre 3 carpetes: @CBA, @CBA_A2 i @CBA_OA. Només em va faltar anar probant aquestos... :çno:
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#9
Crec que ja he trobat la soulció. El problema em venia que al entrar amb el OA i no amb el CO els mods donaven errors al carregar-se. Ara he esbrinat buscant a la xarxa que tot i tenir el joc instal·lat per steam en dues carpetes diferents es pot iniciar el CO mitjançant accés directe.
En el meu cas la ruta del accés directe em queda així:
"C:\jocs\Steam\SteamApps\common\arma 2 operation arrowhead\ArmA2OA.exe" -noSplash "-mod=c:\jocs\Steam\SteamApps\common\arma 2;Expansion" -mod=@CBA;@fallujah1_2

Acabo de provar de connectar al server dels armados que tenen obert amb la missió a falluja i he tingut èxit.

Per a la propera vegada ja no se'm passarà. :çsi:
 
3 Juny 2011
783
0
0
#11
Bona notícia Balder :çsi:

Ahir personalment m'ho vaig passar bomba, mai havia jugat a l'Arma amb tanta gent de manera conjunta i estava molt ben organitzada. Llàstima que els moros ens aniquilessin d'aquella manera ç:D ç:D