Combat dinàmic (Fil principal)

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#65
Magnetar said:
Viper said:
M'ho poso aquí per no oblidar-me.

Codi:
allCurators removeCuratorEditableObjects [[ID_TALLAGESPA], false];
Prova això siusplau:

Codi:
"{_x addCuratorEditableObjects [[ID_TALLAGESPA], false]} forEach allCurators;"
Ho he provat sense les cometes, ja que suposo que no s'han de posar i no funciona, nanai, nasti de plasti.
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#66
Viper said:
Magnetar said:
Viper said:
M'ho poso aquí per no oblidar-me.

Codi:
allCurators removeCuratorEditableObjects [[ID_TALLAGESPA], false];
Prova això siusplau:

Codi:
"{_x addCuratorEditableObjects [[ID_TALLAGESPA], false]} forEach allCurators;"
Ho he provat sense les cometes, ja que suposo que no s'han de posar i no funciona, nanai, nasti de plasti.

oops, pensa que n'estàs afegint ç:D . El que s'hauria de fer es treure'l:

Codi:
{_x removeCuratorEditableObjects [[ID_TALLAGESPA], false]} forEach allCurators;
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#68

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#76
Suposo que ha de ser algo relacionat amb setPos. Amb els canvis que hi ha hagut pot ser que fagi servir setPosASL o setPos en comptes de setPostATL. Ho miraré.

Edit: Si pots provar una cosa t'agrairia que canviessis la línia 59 del fitxer onPlayerRespawn.sqf de

Codi:
player setPos [(getMarkerpos "respawn_west" select 0) + random 4 - random 4, (getMarkerpos "respawn_west" select 1) + random 4 - random 4,0];
a

Codi:
player setPosATL [(getMarkerpos "respawn_west" select 0) + random 4 - random 4, (getMarkerpos "respawn_west" select 1) + random 4 - random 4,0];
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#79
Capicci, pero els transports, amb ALiVE ho hem de definir de forma estàtica. És a dir: Vehicle X amb Y respawns per qualsevol de les partides. Artilleria amb qualsevol municio i XX carregues. Shaurà de rolejar partida a partida quantes càrregues/vehicles es volen
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#80
Jo posaria un limit elevat per cobrir qualsevol ventall de partida, o sense limit, i que sigui al briefing (o bàsicament el que preparà la missió) el que decideixi el limit abans. La CD al no ser una missió tancada, no saps mai que pots necessitar quan prepares la partida.
Els vehicles doncs una mica com ho tenim ja, jo vaig posar els del USMC mes el Blackhawk, i quan arribir els AH-6 i MH-6 aquests també.