Combat dinàmic (Fil principal)

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1


He modificat la missió All Out Warfare, i l'he adaptat a nosaltres, amb banderes, cartells, traducció, etc... El nom de la missió ha sigut de traducció lliure. Combat dinàmic ens permet crear missions amb diferents tasques segons ens interessi al vol. Aixi, podem adaptar sempre les missions segons el nombre d'efectius i temps del que disposem.
La missió conte Virtual Arsenal, creador de vehicles, generador de base, creador d'enemics, creador de tasques, zona de reparació de vehicles, patrulles enemigues ambientals, etc...

Enllaç per baixar la missió a Altis.

Enllaç per baixar la missió a Tanoa amb base fixa.

Enllaç per baixar la missió a Tanoa amb base fixa i ACRE2. (versió beta)

Enllaç per baixar la missió a Takistan. (versió antiga encara)
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#3
Viper ets poc original, proposo un concurs per donar nom al campament de la missió.

El meu vot va per Ventdelplà :p

( La Masia també sona bé, o can pixa )
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#5
He estat mirant com retocar el combat ambient perque no doni tant pel cul. Us explico els canvis com els he fet, que els he tret de la web de documentació de l'script de combat ambient.
http://lostvar.com/AISSP/documentation.html

A "LV\useambient.sqf" he modificat la linia 6:

Codi:
nul = [1000,1500,1,30,_AIam,[0.3,0.3,0.3],player,[_AIa,_AIa,1,1,1,1,1,1,1,1],0,2500,nil,["SAFE","SAD"],true] execVM "LV\ambientCombat.sqf";
per

Codi:
nul = [1000,1500,1,30,_AIam,[0.0,0.1,0.0],player,[_AIa,_AIa,1,1,1,1,1,1,1,1],0,2500,nil,["SAFE","SAD"],true] execVM "LV\ambientCombat.sqf";
Es a dir, he substituït la variable [0.3,0.3,0.3], que es el rati d'aparició d'enemics de [West, East, Ind]. A West i Ind els hi he donat 0.0, perque no surtin i ataquin els nostres objectius de missió. I he baixat el rati de East, perque si no apareixen massa enemics crec.

Si voleu canviar a qui dona suport els Independents, això ho feu normalment a l'editor, funciona igual.

Per indicar el llistat de unitats que poden aparèixer (es a dir si voleu per exemple eliminar els vehicles aeris enemics), heu d'anar a la carpeta "LV\LV_functions" i els fitxers son:

Infanteria terrestre - LV_fnc_menGroup.sqf
Infanteria submarina - LV_fnc_diveGroup.sqf
Vehicles aeris- LV_fnc_fullAirVehicle.sqf
Vehicles terrestres - LV_fnc_fullLandVehicle.sqf
Vehicles marítims - LV_fnc_fullWaterVehicle.sqf
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#7
Una pregunta per tothom. Vosaltres podeu obrir el menú de distancia de visió de l'addon CHVD a qualsevol lloc? a peu, a un helicòpter, vehicle, etc... o nomes ho podeu fer al menú AoW de la base (on la bandera)?.
Perque a mi no em deixa obrir-ho a cap lloc en aquesta missió, nomes al pal de la bandera. La missió te programat perque en detectar l'addon el desactivi i faci servir nomes el mateix script de la missió, i vull saber si es això el que em fa que no pugui obrir el menú del CHVD o es una altre cosa.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#9
Posats a preguntar com nasos es fa per designar les tasques? Amb el Zeus? Vaig estar mirant ahir i no vaig trobar-ho en la documentació ni fòrum.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#10
ZeroQ said:
Posats a preguntar com nasos es fa per designar les tasques? Amb el Zeus? Vaig estar mirant ahir i no vaig trobar-ho en la documentació ni fòrum.
Al pal de la bandera tens una opció per crear enemics i una opció per crear tasques. No cal el Zeus per res ç;)
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#11
Em podeu dir la resta si podeu canviar la distancia de visió a qualsevol lloc?
Jo quan entro a la missió, em surt un missatge dient que s'ha detectat l'script del CHVD i per tant es desactiva l'addon del CHVD. El que m'estranya es que jo no pugui i vosaltres si.
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#12
Viper canvia aquestes linies de codi a init.sqf

Codi:
    _settingsSwWest = false call TFAR_fnc_generateSwSettings;
    _settingsSwWest set [2, ["201","202","203","204","41","51","61","512"]];
    tf_freq_west = _settingsSwWest;

     _settingsLrWest = false call TFAR_fnc_generateLrSettings;
     _settingsLrWest set [2, ["41","51","61","42","52","62","43","53","63"]];
     tf_freq_west_lr = _settingsLrWest;
per

Codi:
tf_freq_west =    [0 ,7, ["201","202","203","204","41","51","61","512"],0, "b", 4];
tf_freq_west_lr = [0 ,7, ["41","51","61","42","52","62","43","53","63"],0, "b", -1];
El que fa és. [Canal Principal, Volum, [Freqüències], Mode estereo(0 - tots dos, 1 - nomes esquerra, 2 només dreta), Codi encriptacio, Canal adicional]

Tingues en compte que els canals comencen al 0! La radio de llarg abast no té canal adicional configurat (valor de -1).
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#14
Viper said:
I això perque no es posa?

Codi:
    _settingsSwWest = false call TFAR_fnc_generateSwSettings;
    tf_freq_west = _settingsSwWest;
Si no m'equivoco, no cal perquè ja està implicit en el que t'ha escrit el Magnetar.
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#15
Exacte. La linia que et poso substitueix les altres. De det el que tu primer feies era generar la variable amb uns valors per defecte i sense las freqüències. Acte seguit, a la segona línea tu assignaves les freqüències al tercer valor de l'array (comencen per l'índex 0).

La línia que he posat jo inicialitza la variable pública tf_freq_west de forma manual.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#16
He tornat a pujar la missió amb uns retocs. Per una banda he posat el nou codi d'en Magnetar per el TFAR. Tambe he canviat les patrulles ambient de 3 a 2, ja que a vegades les patrulles son enormes. De moment no he trobat on coi es pot configurar la mida de les patrulles, per molt que he cercat.
També he eliminat els vehicles mes pesats de les patrulles, i he deixat els blindats lleugers.
I algun petit canvi mes.

Com que la IA estava a nivell assassí professional, (tot a 1), l'hi he canviat a valors per defecte. A mes he ampliat el delay perque reaparegui mes lentament. He canviat a useambient.sqf:
Codi:
	_AIa1 = (paramsArray select 14);
	_AIa = _AIa1/10;
		nul = [1000,1500,1,30,_AIam,[0.0,0.1,0.0],player,[_AIa,_AIa,1,1,1,1,1,1,1,1],0,2500,nil,["SAFE","SAD"],true] execVM "LV\ambientCombat.sqf";
Per:
Codi:
//	_AIa1 = (paramsArray select 14);
//	_AIa = _AIa1/10;
	nul = [1000,1500,30,60,_AIam,[0.0,0.1,0.0],player,"default",1,2500,nil,["SAFE","SAD"],true] execVM "LV\ambientCombat.sqf";
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#17
Viper, per tal d'alleugerir més l'inici de les sessions que fem, què et semblaria carregar els perfils automàticament? Per tal de fer-ho afegeix això a INIT a cada de les unitats:

loadout = [this,[profileNamespace,"CC - Lider d'esquadra M4A1+M320 OCP"]] call BIS_fnc_loadInventory;

on naturalment "CC - Lider d'esquadra M4A1+M320 OCP" ho pots substituïr per qualsevol dels perfils que has creat. D'aquesta manera, al començar al joc la unitat en qüestió tindrà tot l'equip que vulguis, i podrem complir un dels objectius proposats: accelerar l'inici de la missió i fer l'assignació de rols prèvia algo important.

L'únic que s'ha de provar amb aquesta linia és què passa si un jugador accedeix a la partida mentre aquesta està en curs i això no ho he pogut provar ja que no puc jugar a l'arma 3 (12 FPS amb el portàtil), només puc provar els scripts que vaig fen. S'esborrarà l'equip tal i com passava amb l'acadèmia? Pots provar-ho?

Edit:

T'adjunto la missió que he modificat sense exportar: https://dl.dropboxusercontent.com/u/119 ... .Altis.rar
i exportada: https://dl.dropboxusercontent.com/u/119 ... .Altis.pbo

Tingues en compte que els perfils de franctirador, tirador designat, etc,.. no els he utilitzat ja que no m'ha donat temps de modificar-ho tot i em passaré la resta del dia fora.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#20
He tornat a pujar la missió. Els canvis son:

- He aplicat la línia del Init d'en Magnetar, funciona be, l'únic que si entres sense l'estàndard, surts en pilotes ç:D
- He modificat les patrulles del combat ambient, ara ja no surten patrulles de 2 milions de soldats. Son de com a molt 7 o 8 crec. No se el numero exacte, perque al valor que tu poses li aplica un random de mes.
Per fer-ho, al fitxer ambientCombat.sqf canvies:

Codi:
				_grp = [_spawnPos, _side, [10,3]] call LV_menGroup;
per:

Codi:
				_grp = [_spawnPos, _side, [4,3]] call LV_menGroup;
Tu li dius 4, i crea patrulles de entre 4 i 8 crec, no ho tinc gens clar.
I en aquesta igual:

Codi:
				_grp = [_spawnPos, _side, [4,3]] call LV_fullWaterVehicle;