Combat dinàmic (Fil principal)

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#22
Actualitzada la missió amb la nova versió de l'autor.

- He inclòs els perfils nous degut al pegat del RHS.
- Ara ja no hi ha opció de vida civil d'ambient, per contra, teniu facció civil per crear a la zona de creació d'unitats. Ofereix un control mes manual.
- Ara els avions es poden fer aparèixer a terra, com els vaixells.
- Es pot fer servir el nou sistema de grups BIS amb la tecla U.
- El sistema de guardat de l'equipament actual ara fa servir l'Arsenal, veureu que us crea un perfil.
- Hi ha un bug, que fa que apareguem nedant a la base, la solució de moment es fer respawn.
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#31
Si es la que vaig preparar jo hi ha un parell de coses que s'han de canviar i que afecten advanced ballistics. També cal dir que hi ha un conflicte entre ACE_Weather i el que hi ha per defecte a la missió que fa que el kestrel no marqui res. Estic investigant perquè passa això.

Per acabat comentar que no cal realment afegir els mòduls a la missió en concret sinó que tenir un fitxer de configuració adicional és suficient. El tindré llest per demà.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#34
Magnetar t'he pujat la missió actualitzada a la nova original, però hauràs de mirar varies coses.
http://www.cavallersdelcel.cat/magatzem ... tis_16.zip

A mi aquesta missió em dona alguns errors de RPT que crec afecten el rendiment.

No se si he sabut conservar els teus canvis amb el tema d'equipament, respawn i tal, i el temal de initPlayerLocal i onPlayerRespawn, ja que el tio ha canviat bastants coses. Fes-li un cop d'ull.

El sistema de transport BIS no mostra els UH-60 del RHS no se perque, i no trobo la manera de modificar-ho ni al codi ni al editor. Diria que el que passa es que va per ordre, i quan el llistat d'ordres arriba al 10, no fica mes. Però es nomes un suposit.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#36
Aquest es el RPT de la missió del github amb l'estandard.
http://pastebin.com/CDyncmeG

Es repeteix molt la linia.
Codi:
10:49:37 Performance warning: SimpleSerialization::Write 'BIS_fnc_MP_packet' is using type of ',CODE' which is not optimized by simple serialization, falling back to generic serialization, use generic type or ask for optimizations for these types
I també:
Codi:
10:49:37 Performance warning: SimpleSerialization::Write 'bis_fnc_mp_queue' is using type of ',CODE' which is not optimized by simple serialization, falling back to generic serialization, use generic type or ask for optimizations for these types
Per cert Magnetar alguna cosa no fas be, perque cada vegada que modifiques la missió torna a tenir els paràmetres malament, els antics, quina missió feies servir per modificar? En qualsevol cas a partir d'ara amb la bona al github ja no ens hauria de pasar.