Campanya CTI

15 Octubre 2014
62
0
6
#1
Bon dia companys,

Com ja vos vaig estar comentant, pense que seria interessant fer una serie de partides que tingueren certa continuitat per donar-li més transfons a allò que fem.
Aleshores, basant-me en les proves que vaig fer he vist que un CTI(Conquer the island) amb "poca gent" pot ser bastant divertit. Normalment de mitja en dies bons som com 12 persones, aixo ens deixaria dos equips de 6 jugadors.
Al CTI, per a la gent que mai hi ha jugat, cada jugador fa el rol d'un oficial d'un dels bandols, es a dir, pot reclutar tropes de la ia i donar ordres a aquestes. D'aquesta manera encara que seriem poca gent, no hauria sensacio de buit al mapa. Diguem-ne que es com un joc d'estrategia, es conquereixen pobles, es fan bases i edificis, es desenvolupa tecnologia i es compren unitats de la ia comandandes per jugadors.

La idea seria fer servir una missio que va editar el Silverarrow per tal de poder emprar el RHS. Siusplau, que algú dels que te acés al server em puje aquestes dues missions: https://mega.co.nz/#!KU8BGTAS!sDl4BL9sF4iDKcZ9y7FTnJy-qylRfkgMqEslOPuHo20

Aquesta missio que fariem servir seria un CTI a Altis, USA vs Rusia, aleshores la gent que vullga participar ha de baixar la part rusa del RHS, per tal de baixar-la i instalar-la només cal baixar aquest arxiu http://rhsmods.org/files/rhs_afrf_updater.zip després fer una carpeta al nostre directori d'Arma 3/addons que es diga: @RHSAFRF i dintre extraue el contingut del arxiu que hem baixat. Executarem el Updater.bat s'obrirà una consola i anirà descarregant tot el que calgui.
Es tancarà automàticament quan acabe.

Finalment només queda que la gent que tinga interés esculli a quin equip vol jugar, USA o Russia i tenint en compte que el server només el tindrem fins a diumenge, que diguen quin dia d'aquesta setmana ho tindràn millor per poder jugar.

Equips

RÚSSIA:
Comandant: Davidaf
Oficial: Arnau
Oficial:
Oficial:
Oficial:
Oficial:

USA
Comandant: Magnetar
Oficial: Viper
Oficial:
Oficial:
Oficial:
Oficial:
-----
per decidir: Silverarrow

I rés més, espere que haja quedat tot bastant clar, i si no, no dubteu en preguntar-me. Vos anime a tots a participar ç;)

Edit: De moment sembla que tothom podria el divendres així que ho propose com a data provisional. D'hora imagine que a la de sempre pero si la gent vol/pot començar abans també que ho diga. Per mi no hi ha problema.

Edit 2: Sembla que a tothom que pot jugar li va bé divendres a les 10. Aixi que la partida serà a aquesta hora. Anime a la gent que puga faltar per dir si ve o no a apuntar-s'hi. I a silver a tirar la moneda xD
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
94
48
#4
Jo tinc div, diss en principi. I no se quin costat em posaria, el que quedi o sinó tiraré una moneda :çsi:
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#6
A mi divendres em va bé. Jo m'apunto al bàndol USA (vull fer de comandant d'en Viper (evil)(evil) :çulle: ).

Editat: Dijous també aniria bé, tot i que preferiria divendres
 
15 Octubre 2014
62
0
6
#11
La missio no em deixa carregar-la al server, automàticament quan la seleccione a la llista em carrega un enemy assault ç:D

edit: crec que es degut a que potser al server no està instalat l'addon del rhs rus