Cabina borrosa A10C

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#3
Prova si et passa també volant offline. A mi alguna vegada al volar online em canvia alguna cosa i per aquell vol ho veig diferent.

Sino al menu de configuració hi ha una opció que controla la qualitat de les textures.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#4
Aquesta és la opció que et deia:



La que tinc posada jo és la més alta. Mira quina tens tu, la més baixa diria que és 512 shared frame o alguna cosa així...

Una altra cosa que podries mirar és que no tinguis configurat un AntiAlias (AA) massa agressiu per alguna banda, ja sigui en les opcions del joc o bé en els perfils de la targeta gràfica.

No se m'acut res més. ç?|

També aniria bé saber quina gràfica tens.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#5
Rush t'equivoques :p , l'opció que has posat no es per el cockpit, es per els MFD, es, com posa en Àngles, "Resolution of cockpit displays", Resolució de les pantalles del cockpit. La diferencia entre every frame i shared frame es el refresc d'imatge, a la meitat o a full, el millor es every frame i com a mínim 1024 recomano jo. Com dic les textures de cabina funcionen amb Textures, i afecta a tot, no nomes a les de cabina, també a terreny, etc...
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#6
Viper said:
Rush t'equivoques :p , l'opció que has posat no es per el cockpit, es per els MFD, es, com posa en Àngles, "Resolution of cockpit displays", Resolució de les pantalles del cockpit. La diferencia entre every frame i shared frame es el refresc d'imatge, a la meitat o a full, el millor es every frame i com a mínim 1024 recomano jo. Com dic les textures de cabina funcionen amb Textures, i afecta a tot, no nomes a les de cabina, també a terreny, etc...
Doncs ara que ho dius crec que tens rao... :çrubl:
Llegint millor el que diu la opció penso que és com dius.

En tot cas Buran només et queda provar les textures o bé mirar paràmetres de la gràfica. Pensa que si tens configurat l'AA a la gràfica s'apilica l'AA a tot el que surt a la pantalla i això pot fer que vegis les lletres difuminades.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#7
Com diu en Rush podria ser l'AA, jo nomes recomano fer servir el del simulador o fer servir el de la gràfica, però no l'opció que te la gràfica de "Millorar la configuració de l'aplicació".

Per cert, ara que recordo, crec que era l'opció Scenes i no Textures el que controlava això, una de les dues segur.