Mod Avatars als nostres A10C

Wotan

Miquelet
Personal DCS
25 Octubre 2010
588
51
28
Catalunya
#21
Bona feina Viper! M'agrada molt la que està en primer lloc...(la de mig cos) és el que volia fer...
Kopant... ja pots anar fent feina.

Moltes gràcies a tota dos...

Enviat des del meu SM-G900F usant Tapatalk
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#30
Doncs ja ho tenim, així és com han quedat es 6 skins solicitats....si hi ha alguna cosa que voleu canviar o que voleu diferent digueu-ho ara abans de que ho recopili tot i ho pengi per que ho pogeu descarregar. Gràcies ç;) :çseny:













I una última cosa, a veure que us sembla, els alerons de cua, els tenim una mica buits tal com aixó:



i se m´ha acudit, ja que som l´escuadró Senglars (SG), que hi podria posar quelcom així...





A on 1.1 seria el grup i numeral que sempre utilitzem cadascú de nosaltres a les missions, se que aixó és canviable, peró com que sempre utilitzem els mateixos....no se havia pensat posar-li a cadascú el que utilitza normalment...de totes maneres ( i escric mentres hi penso) quan edito missions i adjudico el numeral, aquest apareix inscrit a l´aleró , (el 55 que veieu a la foto dels alerons sense res, és el numeral que te adjudicat a la missió per tant podria deixar l´espai just perque hi aparegués el numeral assignat per l´editor, osigui un servidor... ç:D )

Que us sembla? Dieu la vostra i aixó ho faré, el que decidim entre tots per mi estarà bé. :çruc:

1-Ho deixem com ho tenim fins ara.

2-Com ho he posat jo? pero amb el que he dit després del numeral de l´editor...

3-Ho farieu però d´una altra manera? De quina?

Apa, ja em direu ç;)

Salut i ales!!!

Kopant
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#31
Bona feina!

Jo posaria l'ala 174 de forma que quadri amb ela numerals que posa ell, i deixar que posi ell ela numerals.
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#32
No sé si t'he entès bé. Lo del numeral doncs a mi em sembla arriscat ja que dependrà de l'assistència a la missió a menys que vulguis assignar un numeral permanent a cada a membre del grup. Això és, en la meva opinió, una mala idea.

La que més m'agrada és la que pots deixar-hi espai suficient per tal de que aquest numeral es generi automàticament segons la configuració de la missió.

A part d'això, :çcerv: :çcerv: :çcerv: :çcerv:
 

Wotan

Miquelet
Personal DCS
25 Octubre 2010
588
51
28
Catalunya
#34
Molt bona feina Kopant!

En quant als alerons, m'agrada el SG i per tal d'evitar "lios" deixar l'espai per tal que surti el que el programa adjudiqui... Menys feina per a tu...

Per mi està perfecte tal i com ha quedat.

Moltes gràcies a en Viper pel diseny i a tu per la currada... :çcerv:

Salut!