Mod Avatars als nostres A10C

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#1
A l´escuadró Senglars ja tenim els nostres A10C personalitzats, a partir d´ara, cada pilot tindrà el seu propi aparell, cuideu-lo i no me´l ratlleu, que si no al planxista de l´escuadró se li gira feina ç:D ç;)

De moment els pilots d´A10 que han solicitat el seu Avatar a l´aparell son: Viper, Rush, Magnetar, Buran, Wotan i un servidor...la idea és que a mida que anem incorporant pilots nous a l´escuadró i vagin participant amb certa regularitat en aquest, se li aniran entregant els aparells amb el seu avatar corresponent.

INSTRUCCIONS D´INSTAL.LACIÓ

1 - Descarregueu l´arxiu Skins combat senglars.rar que hi ha al flie browser del TS al canal Warthog de DCS.

2 - Descomprimiu-lo

3 - Copieu les 7 carpetes que conté (una per cada pilot més la genérica de l´escuadró) i les enganxeu a la següent ruta on tingueu instal.lat el sim, en el meu cas:
xxxxx\Eagle Dynamics\DCS World OpenBeta\Bazar\Liveries\A-10C

Nota: com que tots tenim ja m´es d´una versió instal.lada, i alguns en tenim fins i tot tres, jo he copiat els skins a les tres versions, l´estable (per si hi volem algun dia, la open beta (que és la que utilitzem habitualment) , i la openalpha (que és a on em flipo de tant en tant jo solet).

I així és com ha quedat tot plegat:









Salut i ales!!! :çseny:

Kopant
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#9
Bé després d´alguns retocs la cosa a quedat així, m´ha agradat la teva idea de posar el nom sota la cúpula i jo també me l´he posat, m´agrada més ç;)

Aqui el resultat:

i vinga va, que me lo quitan de las manos!!! que me lo quitan de las manos!!! Wotan, Rush, Buran, Magnetar..i qui més vulgui, aneu-me enviant els vostres logos en .png si pot ser i si no en jpeg que farem un escuadró d´alló mes maco....ja veuràs quin goig que farem...ja només ens faltarà aprendre a volar aquest trasto i ja serà la repera! :çseny:









 

Wotan

Miquelet
Personal DCS
25 Octubre 2010
588
51
28
Catalunya
#11
Bones,
Aquesta tarda et passo el meu.. estic una mica liat... El que tinc com avatar està una mica massa fluix de qualitat..

Moltes gràcies artista!
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#14
Wotan said:
Bones,
Aquesta tarda et passo el meu.. estic una mica liat... El que tinc com avatar està una mica massa fluix de qualitat..

Moltes gràcies artista!
Apa, aquí tens el teu amb bona qualitat. Si hi ha res que vulguis canviar m'ho dius, i si no el vols fer servir perque t'havies fet un altre cap problema, llences el meu i ja està :çsi:
Aquí tens l'original en PSD (photoshop).
http://www.cavallersdelcel.cat/magatzem ... avatar.zip