[AV-8B_F/A-18] Operació Jailbreak 4.11.18 19:00h

Wotan

Miquelet
Personal DCS
25 Octubre 2010
588
51
28
Catalunya
#1
Bones,
proposta de missió per als dos avions del moment... el Hornet i el Harrier.

Data: 4.11.18
Hora: 19:00 h


Op. Jailbreak



Missió basada en L'Operació Jericó, que va tenir lloc a Amiens el 18 de febrer de 1944.



REQUISITS

DCS World + F/A-18C Hornet o AV-8B N/A (+ M2000C)
Versió 2.5 "Estable"

SITUACIÓ

Aprofitant una molt desfavorida URSS, després de mesos de conflictes fronterers amb la Xina, Ucraïna i Geòrgia, tropes d’aquests països, ocupen els territoris del Mar Negre.
L’OTAN i els EUA, veient que poden treure profit econòmic de la situació, donen finalment recolzament militar a la aliança entre els dos països.
L’URSS ha detingut un grup d’agents infiltrats en el seu territori, i els ha empresonat a la presó de màxima seguretat de Sovhoznyy.
Els empresonats, son diferents agents de la DIA i del MI6. Es creu que aquests agents tenen en el seu poder informació que pot resultar d’un gran valor estratègic per als interessos dels EUA. Per això, s’ha preparat un dispositiu per alliberar-los.
Degut a la gran quantitat de tropes i forces de seguretat de la URSSS que hi ha a la zona, es descarta completament una incursió de forces especials.

MISSIÓ

L’opció escollida, és utilitzar avions d’atac que destrueixin les instal·lacions de la presó, debilitant el nombre de tropes i vigilants, així com neutralitzant les tropes i defenses antiaèries que hi ha a la zona. És important remarcar, que per tal d'evitar d'anys als presoners, és important realitzar tots els atacs sobre les instal.lacions a baix nivell. Aixó es podrà dur a terme un cop eliminades les amenaces antiaèries.
Un cop eliminades i/o destruïdes les instal·lacions i tropes exteriors i interiors de la presó, es destruiran els murs nord per tal que els agents puguin aprofitar el caos generat i sortir a l’exterior, juntament amb un gran nombre de presos polítics i comuns.
Agents secrets infiltrats a la zona han deixat amagats a les proximitats de la presó, una petita radio, armament, i un parell de camions, que els agents fugats (nom en clau Road Runner) utilitzaran per intentar arribar a la frontera més propera. Aquesta informació, s’ha pogut fer arribar als detinguts a través de un dels presos polítics.

MAPA INCURSIÓ




INSTRUCCIONS GENERALS

Organització dels grups

Colt
Missió = SEAD (Secundària: Strike)
Freqüència = 243.000 AM
- 4x AV-8B N/A

Ford
Missió = CAP
Freqüència = 243.000 AM
- 4x F/A-18C

Dodge
Missió = Strike
Freqüència = 243.000 AM
- 3x F/A-18C

Pontiac
Missió: CAP
Freqüència = 243.000 AM
- 2x M2000C

Overlord
Missió = AWACS
Freqüència = 251.000 AM
- E2A

Tarawa
Freqüència = 127.5 AM
TACAN= 1X

John C. Stennis
Freqüència = 128.5 AM
TACAN= 3X

Anapa
Torre: 38.400 Mhz, 121.000 Mhz, 250.000 Mhz, 3.750 Mhz
Pista: 04
ILS:--

Foto arxiu de la ciutat de Sovhoznyy, on es pot veure la presó:



Detall dels diferents blancs de la missió:



Situació de les possibles amenaces antiaèries:



Recorregut del grup Road Runner un cop fora la presó:



Organigrama de la missió:



EDITOR

Wotan (100% hand made)

APUNTATS

AV-8B:
- Wotan
-
-
-
F/A-18 STRIKE
- Viper
- Josep
-
F/A-18 CAP
- Atunero
- Copess
- Nocardis
- Uron

M2000C CAP
- Divadov
-

Seguirem informant

:çsi:
 
Last edited:

Wotan

Miquelet
Personal DCS
25 Octubre 2010
588
51
28
Catalunya
#3
Ok, de moment no posso data, però podria ser un diumenge per la tarda...

Editaré la missió per posar un parell de M2000C, per als companys que no tenen el F/A-18 ni el Harrier.

PD: la missió està feta amb molta voluntat i pocs coneixements de l'editor. En principi sembla que funciona bé, però mai se sap...:çnado:
 

Uron

Nou usuari
7 Febrer 2016
11
0
1
#10
Bones,
proposta de missió per als dos avions del moment... el Hornet i el Harrier.

Data: 4.10.18
Hora: 19:00 h


Op. Jailbreak



Missió basada en L'Operació Jericó, que va tenir lloc a Amiens el 18 de febrer de 1944.



REQUISITS

DCS World + F/A-18C Hornet o AV-8B N/A (+ M2000C)
Versió 2.5 "Estable"

SITUACIÓ

Aprofitant una molt desfavorida URSS, després de mesos de conflictes fronterers amb la Xina, Ucraïna i Geòrgia, tropes d’aquests països, ocupen els territoris del Mar Negre.
L’OTAN i els EUA, veient que poden treure profit econòmic de la situació, donen finalment recolzament militar a la aliança entre els dos països.
L’URSS ha detingut un grup d’agents infiltrats en el seu territori, i els ha empresonat a la presó de màxima seguretat de Sovhoznyy.
Els empresonats, son diferents agents de la DIA i del MI6. Es creu que aquests agents tenen en el seu poder informació que pot resultar d’un gran valor estratègic per als interessos dels EUA. Per això, s’ha preparat un dispositiu per alliberar-los.
Degut a la gran quantitat de tropes i forces de seguretat de la URSSS que hi ha a la zona, es descarta completament una incursió de forces especials.

MISSIÓ

L’opció escollida, és utilitzar avions d’atac que destrueixin les instal·lacions de la presó, debilitant el nombre de tropes i vigilants, així com neutralitzant les tropes i defenses antiaèries que hi ha a la zona. És important remarcar, que per tal d'evitar d'anys als presoners, és important realitzar tots els atacs sobre les instal.lacions a baix nivell. Aixó es podrà dur a terme un cop eliminades les amenaces antiaèries.
Un cop eliminades i/o destruïdes les instal·lacions i tropes exteriors i interiors de la presó, es destruiran els murs nord per tal que els agents puguin aprofitar el caos generat i sortir a l’exterior, juntament amb un gran nombre de presos polítics i comuns.
Agents secrets infiltrats a la zona han deixat amagats a les proximitats de la presó, una petita radio, armament, i un parell de camions, que els agents fugats (nom en clau Road Runner) utilitzaran per intentar arribar a la frontera més propera. Aquesta informació, s’ha pogut fer arribar als detinguts a través de un dels presos polítics.

MAPA INCURSIÓ




INSTRUCCIONS GENERALS

Organització dels grups

Colt
Missió = SEAD (Secundària: Strike)
Freqüència = 243.000 AM
- 4x AV-8B N/A
Ford
Missió = CAP
Freqüència = 243.000 AM
- 4x F/A-18C

Dodge
Missió = Strike
Freqüència = 243.000 AM
- 3x F/A-18C

Pontiac
Missió: CAP
Freqüència = 243.000 AM
- 2x M2000C

Overlord
Missió = AWACS
Freqüència = 251.000 AM
- E2A

Tarawa
Freqüència = 127.5 AM
TACAN= 1X

John C. Stennis
Freqüència = 128.5 AM
TACAN= 3X

Anapa
Torre: 38.400 Mhz, 121.000 Mhz, 250.000 Mhz, 3.750 Mhz
Pista: 04
ILS:--

Foto arxiu de la ciutat de Sovhoznyy, on es pot veure la presó:



Detall dels diferents blancs de la missió:



Situació de les possibles amenaces antiaèries:



Recorregut del grup Road Runner un cop fora la presó:



Organigrama de la missió:



EDITOR

Wotan (100% hand made)

APUNTATS

AV-8B:
- Wotan
-
-
-
F/A-18 STRIKE
- Viper
- Josep
-
F/A-18 CAP
- Atunero
- Copess
- Nocardis
-
M2000C CAP
- Divadov
-

Seguirem informant

:çsi:
apunteume com a cap f18
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#16
La missió estava molt guai Wotan, molt currada (y)Llastima que em vaig estavellar jo solet per despistar-me quan volava :LOL:

Deixo alguns apunts per mirar de millores els pròxims vols:

- Per mi les comunicacions van ser molt caòtiques. Erem 4 vols amb missions diferents intentant comunicar a l'hora. En una missió com aquesta, la disciplina de radio era vital, i això va fallar. A més el fet que tots estiguéssim al mateix canal dificultava molt les coses. Per missions com aquestes és indispensable o bé repartir-nos per canals i fer servir el whisper del TS per comunicacions globals, o molt millor, fer servir el simple radio. Per molta disciplina de radio, tants vols han de tenir un sistema intern per vol de comunicació.

- Al principi de la missió va faltar un briefing. Pot ser de 10 minuts o de 30 minuts, però els briefing són necessaris, si no hi han dubtes durant la missió (jo mateix vaig tenir dubtes), i en vol resoldre dubtes és més complicat.

- A les fotos, sempre s'hauria de posar el nord magnètic, ja que ajuda a orientar-te (a la meva missió anterior jo mateix em vaig oblidar de posar-ho a les meves). Per saber per exemple com estava orientada la presó, vaig haver de mirar el mapa i la foto varis cops. Per cert, al mapa no surt marcada el lloc exacte on està la presó :p

- Pels nous sobretot, quan un company canta "Buddy Spike" o "Buddy Spike d'F18" significa que avisa a la resta que algun avió aliat l'està fixant amb el radar. Per avisar-lo que no dispari i el deixi de fixar.
 

Atunero

Miquelet
Personal Arma
19 Maig 2016
997
91
28
#17
Si, el tema coms es molt important, va quedar pal·lès que feia falta dividir canals entre els diferents grups d'atac, crec que hauriem de programar una missió expressament per practicar el Simple Radio.

També van faltar líders que portessin la batuta una mica, al grup de CAP erem 5 i cadascú va anar per on li va semblar, no va haver-hi ningú que guiés ni tampoc es va mantenir cap formació. Després, hi va haver un gran nombre de baixes entre els que feiem CAP, crec que de 5 ens van abatre a 3 o 4 en pocs segons de diferència i per enemics invisibles (apareixia nomes un F15 al radar que mai vam veure..).

A mi personalment m'agradaria repetir-la de manera més organitzada.

PD: Tots sabem qui es que fixa avions aliats :D
 

Wotan

Miquelet
Personal DCS
25 Octubre 2010
588
51
28
Catalunya
#18
Prenc nota de les coses a millorar. També tenir en compte que erem molts... i em sembla que no estem acostumats a volar tants...
El SR seria una bona opció per a posar ordre.
La veritat és que fer bones missions costa un colló... i més si no tens ni idea com jo...

Ja la repetirem a veure si la cosa millora.