Allistament Wotan

Wotan

Miquelet
Personal DCS
25 Octubre 2010
588
51
28
Catalunya
#1
Bon dia a tots,
Doncs bé, ja fa temps que vaig seguint la vostra comunitat, però problemes de temps feien que no decidís d'apuntar-m'hi. Actualment estic volant en P3D, només helicòpters, i altres jocs com el BF4 i el PR (mod per BF2).
Quan va sortir vaig comprar el BS1, però jugar tot sol era bastant aborrit... Aquesta setmana passada vaig instalar el DCS World, però em vaig adonar que tinc molt que apendre..
Ara em faria gràcia tornar a intentar volar amb aquest simulador, però amb l'A-10... Que estic pensant a comprar...
El problema és que nivell 0... Nocions de vol i tot això no hi ha problema, ara el funcionament de l'avió, ja és un altre tema... tampoc m'inporta llegí els manuals necessaris...
Bé, doncs ja ens "veurem" per aquí.

Moltes gràcies a tots

Wotan
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#2
Benvingut siguis Wotan !!!

Passa`t pel fòrum del grup DCS: viewforum.php?f=16

Tenim missions els dimecres i tot just aquesta setmana obrim un altre dia de missions els dijous per a fer pràctiques de tot allò que ens vingui en ganes de repassar amb l'A10C.

viewtopic.php?f=16&t=4346

No pateixis pel nivell, aquí aprenem tots de tots, l'important és passar-ho bé.

Fins aviat !
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#3
Benvingut als Cavallers del Cel, t'agraïm que hagis decidit entrar a formar part d'aquesta comunitat, i t'animem a que ens preguntis qualsevol dubte que tinguis. També és una responsabilitat, doncs hauràs de complir amb les normes i l'esperit de la comunitat, i representaràs a la comunitat en les teves relacions amb d'altres grups.

Primer de tot, llegeix el tema Com allistar-se si encara no ho has fet, per conèixer els primers passos que has de donar, i saber la normativa de la comunitat.

I no t'oblidis a partir d'ara de participar de forma regular a la comunitat, cercar partides, proposar missions, i xerrar amb la resta de companys al TS.
 

Wotan

Miquelet
Personal DCS
25 Octubre 2010
588
51
28
Catalunya
#5
hola a tots,

doncs si, varem estar junts al Ala13 (daixò ja fa molt de temps), volant l'IL2... quins temps. Ara ja no volo simuladors de combat i la veritat ès que trobo a faltar una mica l'acció. Volar el P3D està molt bé, però li falta alguna cosa...

Ja miraré d´entrar al TS, ja el tinc instalat, i hauré de comprar l'A-10... ja us aniré preguntant.

Fa poc em vaig comprar el X-55 rhino i li vull treure tot el suc..

En quant als horaris em puc conectar un parell de tardes entre setmana i també els caps de setmana. Per les nits ho tinc complicat ja haig de matinar.. i s'ha d'anar a dormir d'hora... :çrubl:

Encantat de tornar a trobar-te Viper.

Ens veiem.

Salutacions
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#7
Benvingut siguis Wotan!

Un plaer rebre per aquí gent interessada en volar l´A10 Warthog. çXD Pel nivell no pateixis ja que precisament hem iniciat les partides dels dijous perqué tothom qui estigui interessat en volar l´A10 ho pugui fer independentment del nivell que tingui, tant si el nivell és 0, com si és 1, 2 o el que sigui, la idea de les partides dels dijous, és que els membres "fixos" de l´Escuadró Senglars que hi assistsim poguem resoldre els dubtes que tingueu sobre l´A10 i així a poc a poc anar creant una base més estable de pilots perqué en un futur podem volar missions de més complexitat tots junts. Com molt bé ha dit en Buran, pasar-ho bé és la premisa, alhora que anem aprenent conceptes nous, sistemes, procediments etc...
Pel tema horaris la cosa està més fotuda, totes les convocatóries oficials que fem, tant les del dimecres, com els dijous i desde aquesta setmana passada també els divendres volant el Huey UH1 de DCS, són de 22:00 a 00:00, exceptuant els divendres que al ser començament de cap de setmana les comencem a les 22:30.
De totes maneres et puc dir que no les acostumem a allargar mai més tard de les 00:00 i inclús sovint abans i tot. Si et serveix de consol, jo treballo a torns i em llevo a les 5:15 del matí...però bé...tots tenim els nostres horaris i aquí cadascú sap lo seu ç;)
De totes maneres t´animo a que et passis pel TS quan ens vegis per allà o a preguntar qualsevol dubte que tinguis aquí al fórum, amb molt de gust respondrem a tot el que poguem o sapiguem :çseny:

Com deia, benvingut siguis. :çruc:
 

Wotan

Miquelet
Personal DCS
25 Octubre 2010
588
51
28
Catalunya
#9
Gràcies per la rebuda nois.

En principi podria "aparèixer" el dijous, crec que el petit esforç s'ho val.. i la veritat és que en tinc ganes...

El "problema" és quin simulador agafar... últimament he estat volant helicòpters i volia volar amb l'A-10 per canviar (i per què és dels pocs reactors moderns que m'agraden) .. però veient que també li doneu al UH-1H doncs... ja veurem.

A veure si us enxampo pel TS.

Salut!
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#10
Benvingut a Cavallers del Cel.

Poc més a afegir el que ha dit el company Kopant. Només dir-te que si t'interessa l'A10C el dijous et puc explicar l'avió començant de 0 i anar progressant.
Edito per afegir que si al vespre no et va bé de moment podem quedar divendres a la tarda i t'ensenyo a fer anar l'A10C. És l'únic dia que puc a les tardes.

Jo també tinc un X-55 Rhino. Va molt bé per volar l'A10C. Si necessites un perfil et puc passar el meu. :çsi:
 

Wotan

Miquelet
Personal DCS
25 Octubre 2010
588
51
28
Catalunya
#11
Buenas,

Va perfecte els dijous, ahir ja vaig comprar l'A-10C, i vaig mirar els primers tutorials...

Anirà genial que m'ajudis amb el rhino, a veure si li puc treure tot el suc...

Salut
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#12
Wotan said:
Buenas,

Va perfecte els dijous, ahir ja vaig comprar l'A-10C, i vaig mirar els primers tutorials...

Anirà genial que m'ajudis amb el rhino, a veure si li puc treure tot el suc...

Salut
Bones, :çsalut:
Tot i que no és estrictament necessari per volar en sí, és convenient que t´instalis els skins que sovint fem servir a les missions i a l´acadèmia, si nó ho fas, l´únic que et passaria es que veureies el teu avió bé, però els dels altres els veuries d´un taronja butano bastant desagradable ç;)
Per fer-ho només cal que segueixis les instruccions d´aquest fil i si tens qualsevol dubte no pateixis, ens ho prguntes per aqui o el solucionem per ts.

Ens veiem ç;)

Salut i ales

Kopant
 

Wotan

Miquelet
Personal DCS
25 Octubre 2010
588
51
28
Catalunya
#13
Hola nois,
moltes gràcies. aquesta tarda he estat probant coses. de moment tinc instalats els skins de l´acadèmia...

Rush, moltes gràcies, avui no podré però el proper dijous(22) si que seré a les 22:00. El divendres tarda no puc, vaig molt liat, si esteu per la nit si que apareixo...

Repeteixo, moltes gràcies a tots per la rebuda... i vaig cap al fòrum del DCS a allistar-me i a fer una parell de preguntes.. :çrubl:

Salut!