Allistament Silver Arrow

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
88
48
#1
Hola!

Probablement sigui repetir una mica el que he dit en el forum d'allistament general, però entenc que també haig d'escriure aqui :çrubl:

Simplement dir que desitjaria participar al grup d'Arma. Dir que sóc un gran fan de la serie des de fa més de deu anys, de fet tinc tots els jocs des de l'OFP fins a l'A3 amb tots els DLCs i expansions.

Tot i que la meva experiencia en joc MP és pràcticament nula, sempre m'havia centrat més en SP tant el "vainilla" com les missions i mods de la comunitat.

Però espero aprendre ràpid i passar-ho bé amb vosaltres ç;)
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Benvingut al grup de l'ArmA, aquest es dedica principalment a partides cooperatives i de tant en tant fem partides amb d'altres grups d'internet, regularment també fem instruccions de combat. Els simuladors que fem servir son ArmA 2 i ArmA 3. En aquest enllaç tens informació de com funcionem i els principals enllaços que necessites, com quins addons fem servir al grup.
En aquest PDF que també pots baixar tens uns resum de tot el necessari per començar.

Si tens qualsevol dubte, ens pots preguntar al fòrum o al TS3, la informació del TS3 de la comunitat la pots trobar en aquest enllaç.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#3
Benvingut al grup 1RA recluta, ara ja no tens opció de fer marxa enrera :p o sigui que et volem veure participant en les misions de manera habitual ;)
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
88
48
#4
Hahaha si si, de fet penso participar a totes les que sigui possible :çsi:

Encara existeix el grup de Whatsapp?

PD: Per cert tinc ja baixat el repositori i el TS3. Cal alguna cosa més?
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#5
Primer de tot benvingut!

TS i els addons es l'únic que necessites de forma addicional. També hi ha un post sobre com configurar l'arma 3 (opcions de dificultat, 3a persona desactivada) que cal que modifiquis.

Fins dilluns company!