allistament POLrr

POLrr

Nou usuari
8 Febrer 2015
6
0
0
#1
Hola a tots, em dic Pol i dir que es una alegria poder trobar una comunitat de simulació catalana.
Soc un gran "fan" dels simuladors de conducció, d'aviació (de tant en tant) i sobretot bèlics. Per tant m'agradaria unir-me a vosaltres si no us fa res!
Ara mateix disposo del simulador Arma II amb totes les expansions i tinc en ment comprar-me el Arma III quan reuneixi els calers d'aquí a un parell de mesos com a molt tard.
A l'arma II tinc unes 70 hores jugades sobretot del mod del dayZ que era a tot el que els dos amics amb els que jugava els venia de gust probar, amb lo que sé desenvolupar-me bé dins del simulador.
Em podrieu respondre si encara feu alguna cosa amb Arma II o totes les activitats que feu són ja amb el Arma III?
Gracies i salutacions a tothom.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Doncs amb l'Arma 2 ja no fem res, ens hem traslladat completament a l'ArmA 3, al fòrum del grup de l'ArmA tens tota la informació, no dubtis en apuntar-te. Ara mateix estem a punt d'acabar un curs bàsic.
Si t'agraden els de vol també tens el grup del DCS World, que està genial, el del IL-2 està bastant mort, però si t'agrada pots animar tu el grup a veure si la gent s'apunta a volar. I ara el missatge estàndard que tinc pels nous.

Benvingut als Cavallers del Cel, t'agraïm que hagis decidit entrar a formar part d'aquesta comunitat, i t'animem a que ens preguntis qualsevol dubte que tinguis. També és una responsabilitat, doncs hauràs de complir amb les normes i l'esperit de la comunitat, i representaràs a la comunitat en les teves relacions amb d'altres grups.

Primer de tot, llegeix el tema Com allistar-se si encara no ho has fet, per conèixer els primers passos que has de donar, i saber la normativa de la comunitat.

I no t'oblidis a partir d'ara de participar de forma regular a la comunitat, cercar partides, proposar missions, i xerrar amb la resta de companys al TS.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#5
Benvingut siguis company ! Esperem que aviat puguis tenir el Arma 3 i així ens podem veure en la simulació :çcerv: