Allistament OMSmolina

#1
Hola a tots, em dic Oscar sóc Lliça de Vall el meu nick és OMSmolina sóc aficionat a la simulació fa bastants anys es l'unica cosa que m'atreu.

La branca que mes m'agrada és la simulació terrestre(els avions i jo no ens portem molt bé encara que helicòpters no estan gens malament^^) he jugat des de Operation Flashpoint (Dragon Risign va ser una broma de mal gust) fins a Arma 2 amb ACE2/ACRE etc.

He estat en CHS(Comunitat Hispana de Simulació) durant un any i mig molt activament ja fa bastant de temps fent girebé tots els cursos. La manera de fer crec que era com aquí realista amb tàctiques mlitars, comunicacións, jerarquia, etc contra la ia coop.

Haig de refrescar tots els coneixements una altra vegada i tornar fer-me amb els controls de l'Arma, espero poder aportar la meva experiència, ajudar a millorar el grup amb cursos, missions i tot el relacionat amb Arma 3.

Sóc informàtic, treballo i estudio enginyeria informàtica en principi puc assistir entre setmana i caps de setmana menys època d'exàmens/treballs. Normalment parlo castellà encara que m'és igual català que castellà vaig barrejant així que disculpar-me :)

Salutacion i espero ajudar a potenciar la comunitat catalana de simulació :çseny:

OMSmolina
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Benvingut als Cavallers del Cel, t'agraïm que hagis decidit entrar a formar part d'aquesta comunitat, i t'animem a que ens preguntis qualsevol dubte que tinguis. També és una responsabilitat, doncs hauràs de complir amb les normes i l'esperit de la comunitat, i representaràs a la comunitat en les teves relacions amb d'altres grups.

Primer de tot, llegeix el tema Com allistar-se si encara no ho has fet, per conèixer els primers passos que has de donar, i saber la normativa de la comunitat.

I no t'oblidis a partir d'ara de participar de forma regular a la comunitat, cercar partides, proposar missions, i xerrar amb la resta de companys al TS.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#5
Benvingut siguis company ! :çseny:

Passa't per la secció d'Arma i comença a xafardejar el que es necessita per emprar l'estàndard dels cavallers i allistar-te.