Allistament:marcgabarro

24 Octubre 2014
2
0
1
#1
Hola a tots,
com podeu veure al nick em dic Marc, i soc de Cubelles. Es un plaer haber trobat un forum de simulació en català.

Fa escassos mesos que estic en aquest mon, pero ho he agafat amb molta força.

Principalment volo Falcon BMS, pero tinc instalats y toco de tant en cuant, el FSX, IL2 COD, DCS amb els moduls FC3, A10C i BlackShark 2,

Aqui teniu unes fotos del meu simulador, el cual hi estic traballant i modificant des de que he començat amb aquest mon.










Aquesta es d'ahir, que vaig comprar un projector


Aqui una foto del meu raconet jajaja




SI us fixeu, la pantalla de sota la puc treure nomes aixecant, aixi tinc un acces rapid al volant de conducció, a part que vull comprar un panell amb hardware de saitek per volar amb FSX i aixi amb un moment transformo el Cockpit.



El Pc es un I7 2600K soket 1155, placa Asus IV maximus extreme Z, 8gb de ram Corsair Vengance, 4 discs durs de 2tb( si ja ho se disc SSD pero al 2012 valien una pasta per tenir 120gb), fins ahir 3 monitors Asus de 24 mes el Handspree tactil de 23, A part que a vegades monto mes monitors per FSX (gps, skyvector etc) Nomes dir que he volat 10 min amb projector i es la repera!!! L'unic problema es que l'habitació fa 3,5m y no puc allunyar mes el projector per veureu mes gran, es d'unes 100" y podria arribar a 300" si tingues 10metres

Espero que us agradi inclus que us doni anguna idea.

Salutacions :çsalut:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Benvingut als Cavallers del Cel, t'agraïm que hagis decidit entrar a formar part d'aquesta comunitat, i t'animem a que ens preguntis qualsevol dubte que tinguis. També és una responsabilitat, doncs hauràs de complir amb les normes i l'esperit de la comunitat, i representaràs a la comunitat en les teves relacions amb d'altres grups.

Primer de tot, llegeix el tema Com allistar-se si encara no ho has fet, per conèixer els primers passos que has de donar, i saber la normativa de la comunitat.

I no t'oblidis a partir d'ara de participar de forma regular a la comunitat, cercar partides, proposar missions, i xerrar amb la resta de companys al TS.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#7
Benvingut siguis company!!

Mare meva quin muntatge més guapo tens. Sempre m'ha agradat la idea de tenir una cabina peró no tinc prou espai. Hi ha un sistema de vibradors que et pot ser interessant per intentar reproduir sensacions més realistes que sembla donen bon resultats (els hi diuen pateja culs de la traducció de l'angles i no deixa de ser semblant a un altaveu pero en comptes de moure una membrana mou un element mecànic que produeix la vibració)
 
24 Octubre 2014
2
0
1
#8
Gracies a tots.
De moment el que m'interesa, es acabar de muntar un panell per FSX, configurar be l' Helios, per Falcon, y be, poc a poc que aqui hi ha moltisima feina a fer. Jiji

El que em comentes es el Buttkiker o algo aixi.... Ja ho e vis, preferiria mirar un sistema de moviment, pero fins que no acabi el que tinc en ment, per veure les dimensions, mes o menys cuant pesara etc etc.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#9
Si t'interesa el tema d'afegir moviment al teu simulador et recomano que et miris aquest fil de realovirtual d'en Kaelh que tot i ser un DIY de 2 graus de llibertat et pot donar moltes idees. Si necessites ajuda amb l'electrònica pots preguntar-me :çsi: