Allistament JosepTro

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#1
Molt bones!!!

Em dic Josep, soc de Celra(Girona) pero fa deu anys ja que visc a l´Alt Penedes, a Sant Pere de Riudebitlles concretament. Tinc 42 anys i soc aficionat al mon dels PC,s, jocs i els ultims anys simuladors desde que em vaig comprar el meu primer comodore64 amb 14 anys, xD, y es la primera vegada que em trobo amb vosaltres a la xarxa, sincerament, estic emocionat!!! Per fi una comunitat en catala sobre aquests temes i ademes per tot el que estic llegint motl ben estructurada. Viper; em sona molt el teu nick del ES69, jo vaig estar passantme per alla durant uns 2 anys, el meu nick era Kopant, pero no vaig aconseguir mai volar online, vaig volar DCSA10 i aconseguia fer les missions mes basiques del simulador i llençar els meus mavericks, pero va arribar a absorvir-me tant que ho vaig haver de deixar en sec, quan ja tenia el meu hotas, un freetrack casolà que em funcionava a les mil maravelles etc....m ho vaig vendre tot. Ara jugo a Arma2 i Arma3, i DayZ per passar l´estona, pero encara tinc IL2, DCSA10 KA50 i Rise of Flight (no recordo en quines versions em vaig quedar...) el cas es que...vaja..que no m´enrollo més, que estic encantat de coneixer-vos i que m´anire passant per aqui per anar veient com funcioneu i quines son les arees que mes em poden interessar.

Felicitats per aquest gran treball!!! :çseny:
 
13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
#2
Hola JosepTro, i benvingut a la casa de'n Viper.

Respecte els dos IL-2 (1946 i Cliffs of Dover) veuràs ben poc actualment, doncs ens trobem inmersos en dues campanyes online i com comprendràs hi ha certa informació sensible que no pot fer-se pública.

Això no treu que no hi hagi activitat (cada dimarts i dijous IL-2 1946 amb la SEOW de Moscou i cada dimecres al Regne Unit amb el Cliffs of Dover i l'HRCODWAR II)

I respecte al Rise Of Flight el tenim força abandonat però més per falta de temps que de ganes.

Au doncs, posa't còmode i ens anirem veient pel fòrum i espero que pels cels virtuals.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#3
Benvingut siguis company !!

A part del IL-2 i DCS també li fotem molt a l'Arma (ultimament sobretot a l'Arma 3). Tots els dilluns fem partida i moltes vegades instrucció (a càrreg d'en Viper), i també els divendres fem partides amb altres esquadres com ara els Armados. Esperem veure't ben aviat entre les nostres fil.les :çseny:
 

Gosdatura

Més pesat que Kuban
5 Desembre 2010
1,422
9
38
51
Figaró-Montmany (VR)
#4
Benvingut siguis JosepTro! :çsalut:

COm ha comentat el company Tofolo, l'activitat de l'IL-2 1946 i del CoD és, ara per ara, bàsicament secreta, per a evitar que els rivals sàpiguen quines intencions tenim. De totes maneres, trobaràs la informació referent als ModPacks que fem servir: HSFX7 i UltraSpain principalment.

Fes un tomb, remena i comenta/pregunta el que et sembli.

:çcerv:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#5
Benvingut als Cavallers del Cel, t'agraïm que hagis decidit entrar a formar part d'aquesta comunitat, i t'animem a que ens preguntis qualsevol dubte que tinguis. També és una responsabilitat, doncs hauràs de complir amb les normes i l'esperit de la comunitat, i representaràs a la comunitat en les teves relacions amb d'altres grups.

Primer de tot, llegeix el tema Com allistar-se si encara no ho has fet, per conèixer els primers passos que has de donar, i saber la normativa de la comunitat.

I no t'oblidis a partir d'ara de participar de forma regular a la comunitat, cercar partides, proposar missions, i xerrar amb la resta de companys al TS.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#6
Be això era la presentació estàndard que us dono a tots :) Doncs no se si ens hem vist al E69, jo tot i que no vaig formar mai part d'ells, si que vaig estar una temporada volant Falcon al seu grup, a part d'enfrontar-me bastants vegades contra ells quan era un Ala 13 amb el IL-2. Al E69 també hi havia un altre Viper que si era E69, no sigui que et soni ell ;) Però jo soc mes alt i mes maco :çrubl:

Com veus aquí tenim diferents activitats, el IL-2 com estan en campanyes amb d'altres grups virtuals, tenen tot lo de la campanya en fòrums ocults perquè no es vegin les tàctiques i maniobres que planifiquen els comandants (les campanyes del IL-2 com la SEOW son una passada i permeten coses aixi). Si no els comandants enemics ho podrien fer servir al seu favor. Però pots unir-te al grup i participar a tot sense problemes, entre tots et posaran al dia.

Doncs això benvingut.
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#7
ZeroQ said:
Benvingut siguis company !!

A part del IL-2 i DCS també li fotem molt a l'Arma (ultimament sobretot a l'Arma 3). Tots els dilluns fem partida i moltes vegades instrucció (a càrreg d'en Viper), i també els divendres fem partides amb altres esquadres com ara els Armados. Esperem veure't ben aviat entre les nostres fil.les :çseny:
De moment a L´Arma 3 es al que mes em podre posar, i si em dieu les hores aproximades que quedeu els dilluns i diviendres intentare passarme pel TS per saludar i tot aixo...xD çXD
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#8
Viper said:
Be això era la presentació estàndard que us dono a tots :) Doncs no se si ens hem vist al E69, jo tot i que no vaig formar mai part d'ells, si que vaig estar una temporada volant Falcon al seu grup, a part d'enfrontar-me bastants vegades contra ells quan era un Ala 13 amb el IL-2. Al E69 també hi havia un altre Viper que si era E69, no sigui que et soni ell ;) Però jo soc mes alt i mes maco :çrubl:

Com veus aquí tenim diferents activitats, el IL-2 com estan en campanyes amb d'altres grups virtuals, tenen tot lo de la campanya en fòrums ocults perquè no es vegin les tàctiques i maniobres que planifiquen els comandants (les campanyes del IL-2 com la SEOW son una passada i permeten coses aixi). Si no els comandants enemics ho podrien fer servir al seu favor. Però pots unir-te al grup i participar a tot sense problemes, entre tots et posaran al dia.

Doncs això benvingut.
Bé, potser m´he confós i no era al ES69, pero el teu nick i l´avatar el tinc molt vist en diferents forums de simulacio.....deu ser d´aixó, :çulle:
Pel que em dieu del IL-2 anire mirant per aqui tot i que com he comentat en el post anterior de moment el que mes em tirara serà l´Arma 3, ja que em vaig vendre tot el que feia servir per volar: x52pro, MFCD cougar i el freetrack be.....el freetrack sempre va ser el "quiero y no puedo del trackIR".... :çboix:
De totes maneres nomes passarme per aquest forum se m´estan tornant a posar les dents llargues per tornar a volar, i potser (a llarg plaç) em replantegi tornar a adquirir l´equip necessari per volar en unes minimes condicions....i encara més avent llegit el post del Oculus Rift, (quina pinta que te aixo)...
Bé, haurem d´anar començant negociacions amb l´ATC per convencer-la de que torno a necessitar un hotas... :çvic:
 

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#12
Benvingut :çsi: com ja t'han dit dilluns i divendres juguem al arma 3/2 jo amb en Dart jugo al Dayz alguns dies al matí i a la tarda, quan ens trobem per l'steam, si vols jugar amb nosaltres cap problema.