Allistament Frodo

Frodo

Ja en porto tres-cents
28 Febrer 2014
326
0
16
Sant Fruitós de Bages
#1
Em dic Julià, tinc 38 anys i soc de St Carles de la Ràpita, malgrat viure a St Fruitós de Bages.
Això d'una comunitat de simulació ja m'agrada. Soc jugador d'ARMA3, ho havia estat d'ARMA2 (no m'agraden els zombis...) i toco, encara que no sols no domino sino que soc un autèntic paquet l'A10c i el BS2 i també tinc el CLOD i el 1946.
També jugo BF4, però tots tenim vicis ocults.
Damunt veig que es tracta d'una comunitat catalanoparlant i penso que ha estat el que m'ha acabat d'engrescar.
Penso que val la pena provar-ho, si en cap un altre.

Fins aviat.
 

Gosdatura

Més pesat que Kuban
5 Desembre 2010
1,422
9
38
51
Figaró-Montmany (VR)
#3
Benvingut Frodo!!

Actualment, pel que fa a l'IL-2, estem en sengles campanyes dinàmiques, amb altres esquadrons peninsulars. Una amb CoD i una altra a punt de començar amb l'Il-2 4.12.2 + HSFX 7.0.1, a Moscou. Si vols provar a fer uns vols amb nosaltres, només has de passar-te pel fil corresponent, AQUÍ.

Alguns també toquem el Rise of Flight (RoF) i anem tocant el nou Il-2 Battle of Stalingrad (BoS), com podràs veure AQUÍ.

Salut!!
:çcerv:
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#4
Frodo said:
Em dic Julià, tinc 38 anys i soc de St Carles de la Ràpita, malgrat viure a St Fruitós de Bages.
Això d'una comunitat de simulació ja m'agrada. Soc jugador d'ARMA3, ho havia estat d'ARMA2 (no m'agraden els zombis...) i toco, encara que no sols no domino sino que soc un autèntic paquet l'A10c i el BS2 i també tinc el CLOD i el 1946.
També jugo BF4, però tots tenim vicis ocults.
Damunt veig que es tracta d'una comunitat cataloparlant i penso que ha estat el que m'ha acabat d'engrescar.
Penso que val la pena provar-ho, si en cap un altre.

Fins aviat.
Hola Frodo, benvingut!

Jo sóc un altre cavaller del Bages, concretament de Manresa. A veure si al final la "secció Bages" serà la més gran. :çsi:

Només dir-te que si estas interessat en l'A10 estem en procés de creació d'un esquadró d'A10 amb el propòsit d'aprofundir en el funcionament d'aquest avió i volar missions de la manera més realista possible. Pots trobar més informació aquí: http://www.cavallersmybb.cat.mialias.net/forums/index.php?threads/23605/#post-23605 ç;)
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#5
Benvingut als Cavallers del Cel, t'agraïm que hagis decidit entrar a formar part d'aquesta comunitat, i t'animem a que ens preguntis qualsevol dubte que tinguis. També és una responsabilitat, doncs hauràs de complir amb les normes i l'esperit de la comunitat, i representaràs a la comunitat en les teves relacions amb d'altres grups.

Primer de tot, llegeix el tema Com allistar-se si encara no ho has fet, per conèixer els primers passos que has de donar, i saber la normativa de la comunitat.

I no t'oblidis a partir d'ara de participar de forma regular a la comunitat, cercar partides, proposar missions, i xerrar amb la resta de companys al TS.
 

Frodo

Ja en porto tres-cents
28 Febrer 2014
326
0
16
Sant Fruitós de Bages
#6
Doncs moltíssimes gràcies per l'acollida. En quan el temps m'ho permeti, segurament aquest diumenge a la nit, intentaré passar-me pel TS i començar a participar modestament de la comunitat.

Ens veiem.