Allistament de Jenny

Jenny

Nou usuari
13 Juliol 2010
21
0
0
#1
Hola! Em dic Jenny i vull ser una cavallera del cel.
Tinc 27 anys i sóc del Vallés Occidental. M'agraden molts tipus de jocs, especialment els de rol com Akelarre, Vampir..., els d'estrategia com Warhammer Fantasy i 40000, els videojocs de moltes menes (Dragon Age, Mass Effect, Shadow of the Colossus, Red Dead Redemption, RED ORCHESTRA, Company of Heroes...),les aventures gràfiques, ...
De simuladors només m'he viciat algun cop al Silent Hunter, i tampoc gaire. Sóc més de fotre trets.
M'agrada moltissim llegir, ja sigui novel·la històrica, fantàstica, poesia... I també m'agrada escriure.
En la música sóc menys oberta i no puc dir que escolti de tot...

No sé que més dir de mi. Alguns potser ja m'haureu vist algun cop pel racó.
Tinc moltes rareses, però sóc bona persona... ç:D
Espero poder passar bones estones jugant amb vosaltres.
Salut, companys!
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Doncs benvinguda als CC, espero que siguis Gangrel, o Nosferatu com a màxim ç;) Aqui de Silent Hunter n'hi ha alguns aficionats (Perotte a veure quan montes la partida xD) i de Red Orchestra també. Si t'agrada fotre trets et recomano que provis l'ArmA2. Passat quan vulguis per el TS3 i xerrem.
 

Jenny

Nou usuari
13 Juliol 2010
21
0
0
#7
Gràcies a tots per la benvinguda.

Viper, els gangrel són gairebé els meus preferits!!!! Però també m'agraden els brujah, els toreador i els malkavian. En realitat m'agraden tots! Però aquests són els que més em criden la atenció.
Aviam si em vicio a l'Arma 2, és que sóc molt tossuda i quan m'agrada un joc no en provo d'altres...I a part sóc molt orgullosa i quan veig que em costa una cosa molts cops la deixo de banda per no semblar maldestre. ç:D

Ja em passaré pel TS3. Apart de tossuda i orgullosa, sóc tímida. :oops:

-Havia oblidat afegir a la meva presentació el cinema que m'agrada. Normalment odio les pelis romàntiques, i les comèdies em solen fer pena. M'agraden les d'aventures, les fantàstiques, la ciència ficció, les pelis bèl·liques, les històriques... I alguna que altra de manga, però tampoc en sóc una entesa ni una friki.

I un altre dels meus hobbies és anar d'aventura al bosc, reconèixer animals i els seus rastres, plantes, fer fotos, caminar hores (i dies si cal)...Tot el que té a veure amb la natura i l'aventura en general.

^^
 

Jenny

Nou usuari
13 Juliol 2010
21
0
0
#10
Gràcies.^^

Ei Pinatell, la veritat és que molen molt, els vampirs folls. Un cop vaig tenir un/a malkavian que a estones es creia home, i a estones es creia dona. Era una bogeria interpretar-ho! Però va ser molt divertit. M'encanten!


-Ja q torno a escriure, afegiré una altra cosa q m'agrada: Magic!!! Normalment m'agraden les cartes verdes, i les vermelles. -
 

Jenny

Nou usuari
13 Juliol 2010
21
0
0
#12
Jo és que ho vaig descobrir fa un any o així. :oops: Però ja fa temps que ho vaig deixar, perque és una enganyifa,cada poc temps treuen una nova baralla i et quedes sense peles en un moment, que semblen barates, però per fer-te una bona baralla potser t'arruines. :(
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#14
Degut a que fa mesos que no tens activitat a la comunitat o mai has participat després d'allistar-te, si en un termini d'una setmana no sabem res de tu, sentin-t'ho molt et donarem de baixa dels Cavallers del Cel. Això no afecta al registre del fòrum, podràs continuar participant al mateix, i si vols pots tornar a demanar l'ingres a la comunitat.