Allistament Arnau002

24 Novembre 2014
120
0
0
Girona
#1
Bones

Sóc l'Arnau de Girona, tinc 20 anys i m'agradaria unir-me a la comunitat Cavallers del Cel perquè m'agrada l'Arma 3, de fet no en sé gaire, i m'agradaria poder compartir partides amb vosaltres. Fins fa relativament poc no jugava a cap simulador excepte algun que m'havien deixat per provar-lo o alguna demo, o sigui que en aquest món sóc força nou.


Espero poder aprendre força i sempre que pugui ajudar a la comunitat.

Salut!
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Benvingut als Cavallers del Cel, t'agraïm que hagis decidit entrar a formar part d'aquesta comunitat, i t'animem a que ens preguntis qualsevol dubte que tinguis. També és una responsabilitat, doncs hauràs de complir amb les normes i l'esperit de la comunitat, i representaràs a la comunitat en les teves relacions amb d'altres grups.

Primer de tot, llegeix el tema Com allistar-se si encara no ho has fet, per conèixer els primers passos que has de donar, i saber la normativa de la comunitat.

I no t'oblidis a partir d'ara de participar de forma regular a la comunitat, cercar partides, proposar missions, i xerrar amb la resta de companys al TS.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#4
Benvingut siguis company.

Pasat pel forum de l'Arma per posar-te al dia ;)
També pots trobar altres simuladors dons de la comunitat potser et poden cridar l'atenció.
 
24 Novembre 2014
120
0
0
Girona
#5
Moltes Gràcies

Ja he anat mirant el manual i els enllaços, diria que ja he instal·lat tot el que toca.
De fet abans d'ahir vaig instal·lar i configurar l'ArmA3Sync i va anar bé i avui quan l'he obert m'ha preguntat on està el .exe d'Arma 3 i quan he volgut comprovar l'opció de "Check for Addons" m'ha sortit aquest missatge: "Failed to connect to repository Cavallers del Cel - A3 on url ftp://92.222.29.244/arma3"
Sabeu què pot haver provocat aquest problema?
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#6
Arnau002 said:
Moltes Gràcies

Ja he anat mirant el manual i els enllaços, diria que ja he instal·lat tot el que toca.
De fet abans d'ahir vaig instal·lar i configurar l'ArmA3Sync i va anar bé i avui quan l'he obert m'ha preguntat on està el .exe d'Arma 3 i quan he volgut comprovar l'opció de "Check for Addons" m'ha sortit aquest missatge: "Failed to connect to repository Cavallers del Cel - A3 on url ftp://92.222.29.244/arma3"
Sabeu què pot haver provocat aquest problema?
No et preocupis, no es un error teu, a mi també em passa, s'haurà caigut el servidor FTP segurament.

P.D: Solucionat, ja funciona, gràcies per avisar ç;)