Alguns jocs Indie

#1
Veig que us poseu molt seriosos amb els videojocs! Jo us faré cinc cèntims de quatre jocs Indie que han caigut en les rebaixes de Steam. Els preus no pujen exesivament i si voleu mecàniques noves els heu de provar!:

Don't Strave



Joc on l'objectiu és la supervivència. Recorda molt als típics MineCraft i Terraria però en aquest cas l'apartat gràfic està molt ben treballat i la atmosfera és fantàstica! Molt i molt recomanat!


[youtube]m9-Wjz_Gn-8[/youtube]

Zafehouse: Diaries




Joc de zombis, però molt diferent. Aquí esta enfocat des de un punt de vista estratègic i haurem de dirigir un grup de supervivents per aconseguir un objectiu (arribar al heliport, a un cotxe, etc) Podrem assignar tasques com fortificar una edificació, modificar els objectes trobats per crear diferents utensilis, explorar, anar a netejar zones, preparar menjar, etc. A més també haurem de gestionar les animadversions del grup, escampar rumors, aparellar amb cura els supervivents, etc... El joc es presenta en format diari, molt original i ajuda a fer volar la imaginació, aconseguint unes molt bones sensacions.

Hi he jugat poc, i tot i que al principi és lios i es pot fer un pel pesat anar passant hores de rellotge, l'atmosfera és molt tensa i el joc te aquell punt de terror. Tb he de confesar que el sub-genere de zombis no m'atrau gens... :çrubl:


[youtube]xMAXmZhXcVg[/youtube]

StarBound



Aquest és fàcil de descriure, Terraria amb naus espacials! Bàsicament trobarem el mateix, però amb interfícies i mecàniques millorades. Hi han mecàniques noves, com poder morir de fred, la gana, armament i equipament futurista, mechas, viatges per l'espai, etc... He de dir que el Terraria em va deixar força fred, en canvi aquest m'agrada molt!

Comencem amb la nau varada en orbita a un planeta, caldrà doncs baixar a superfície per a recollir recursos(combustible, matèries primeres per anar fent nous objectes, menjar, etc) i explorar el planeta cercant els seus tresors amagats, les seves poblacions, etc. I d'aquí podem anar a un altre planeta, a un altre sistema, etc.... univers infinit!

Cal fer esment que tant la fauna, flora i els propis planetes es formen de forma aleatòria i cadascun és diferent a l'anterior. Així podrem trobar formes de vida molt diferents, amb atacs diferents, característiques físiques, comportaments, etc... i el mateix passa amb els planetes. Exploració sense límits y amb posibilitats MP.

[youtube]V8W6nA3pbDo[/youtube]


Papers, Please!



Una joya! Prenem el paper de un treballador de control d'aduanes i la nostra tasca serà verificar paperassa i detectar entrades il·legals al país. Es tracta d'un joc on prima l'agilitat mental, la memòria i fins i tot l'organització dins de la nostra taula de treball.

El mode història et submergeix en el personatge tot emmarcant-lo en un país amb tints comunistes i corruptes on els espies, deliqüents i terroristes van fen aparició per la nostra finestreta tot embolicant-los en decisions morals (deixaràs entrar al país a algú que saps que és un proxeneta, tot i tenir tots els papers en regla?) mentre que la teva prioritat és treballar ràpid i bé per poder mantenir la teva malaltissa familia.


[youtube]Nu2LNTCVT2w[/youtube]
 
#4
¿la veritat? No en tinc.

Em fa gracia el Steam pq a vegades tinc la sensació que porto molt "vici" en un joc i de cop i volta veig que tan sols hi he dedicat 30 hores durant varis mesos... de fet la major part de jocs on "hi he dedicat temps" tan sols arriben a aquestes cotes, i comparat amb la major part de gent és una misèria.

Suposo que el dia que les nenes siguin grans, la dona ja no m'estimi tant i les bèsties es sàpiguen alimentar i netejar soles tindre prou temps com per amortitzar realment aquests jocs. ç;)
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#5
madelf said:
¿la veritat? No en tinc.

Em fa gracia el Steam pq a vegades tinc la sensació que porto molt "vici" en un joc i de cop i volta veig que tan sols hi he dedicat 30 hores durant varis mesos... de fet la major part de jocs on "hi he dedicat temps" tan sols arriben a aquestes cotes, i comparat amb la major part de gent és una misèria.

Suposo que el dia que les nenes siguin grans, la dona ja no m'estimi tant i les bèsties es sàpiguen alimentar i netejar soles tindre prou temps com per amortitzar realment aquests jocs. ç;)
Ja deia jo... fa temps m'he fet el propòsit d'intetnar acabar tots els jocs que he comprat. El problema és que en tinc acumulats d'uns quants anys... ç:D
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#6
rush said:
madelf said:
¿la veritat? No en tinc.

Em fa gracia el Steam pq a vegades tinc la sensació que porto molt "vici" en un joc i de cop i volta veig que tan sols hi he dedicat 30 hores durant varis mesos... de fet la major part de jocs on "hi he dedicat temps" tan sols arriben a aquestes cotes, i comparat amb la major part de gent és una misèria.

Suposo que el dia que les nenes siguin grans, la dona ja no m'estimi tant i les bèsties es sàpiguen alimentar i netejar soles tindre prou temps com per amortitzar realment aquests jocs. ç;)
Ja deia jo... fa temps m'he fet el propòsit d'intetnar acabar tots els jocs que he comprat. El problema és que en tinc acumulats d'uns quants anys... ç:D
A mi hem faltarien vides per acabar tota la merda acumulada que tinc ç;)