Algú vola el blackShark?

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#1
Doncs això, voldria saber si algú vola aquest simulador. Jo ara fa un temps que no i potser el tinc una mica rovellat, però el cert és que és un simulador que m'encanta i m'agradaria fer algun vol on-line amb més gent.

Salut!
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#5
Ahir vam fer un vol amb en Piroclast. Patxanga d'entrenament més aviat... a veure si el pròxim dia podem ser més! ç;) ç;)
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#6
Avui hem fet un altre vol de pràctica amb en Piroclast... com sempre hem tingut algun que altre problema amb el terra i hem acabat més d'una vegada convertits en un munt de ferralla fumejant...

Hem tingut la presència al TS d'en wawa però per problemes amb el seu simulador no s'ha pogut connectar. Esperem que en un proper dia ens puguis ensenyar alguna cosa, ja que sembla que domines ç;)
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#9
Els dijous a mi em va bé, això si, una mica més tard si pot ser, cap a les 22:30. De totes maneres si son practiques tant fa que entrem tots a la mateixa hora o no oi?
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#12
Jo tinc una ADSL de 3Mb, però el meu PC el tinc wn Wireless així que per hostejar una missió amb molta gent no se com aniria, però es pot provar.

Tens alguna missió feta MadElf?
 
#14
De collita pròpia no, i per dijous ho tinc difícil una mica difícil per qüestió de temps. :çno:

Per la primera missió podríem "rapinyar" alguna missió ja feta o simplement afegir-nos a algun servidor obert. Des de la web oficial tan sols apareixen 7 missions (que trist). Dues d'elles d'en Overlord. Un altre opció podria ser demanar a en Over que ens permeti jugar alguna de les seves que te penjades al E69... l'hi enviaré un privat a veure que ens diu.

De totes maneres si la cosa rutlla no m'importa anar fent missions (en català), sempre que algú les pugui hostejar.

P.D.: Veig que en Viper a escrit mentrestant jo feia el meu post. Com bé diu ell segurament el millor és agafar un servidor obert amb una missió "normal" i fer allà la primera paxanga. Després ja veurem com respira el tema.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#15
Cert, sempre hi ha els servidors online. Doncs mirem qui ens trobem dijous i ja decidim què fem.