Adéu Cavallers

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#1
El títol ho diu tot, però volia comentar què m'ha portat a prendre aquesta decisió.

Ja fa un temps que vaig deixar el grup d'Arma de Cavallers del Cel per unir-me al grup UST101 degut majoritàriament a problemes d'horari i degut al desig de jugar amb altre gent i amb diferents tipus de partides. No obstant, vaig romandre lligat a aquest grup aclarint dubtes i participant en alguna que altra partida en forma de convidat. Tenia bons records i moments molt anecdòtics com la mítica calavera posada en un pont per un editor "malvat" i un company dient, just abans de que explotés: "ei companys, en aquest pont hi ha una calav..."

No obstant, esdeveniments recents i discrepàncies greus amb un sector de l'administració que van des de falta d'educació en partides externes, a suprimir opinions vàlides exposades en fòrums privats entre altres, han fet que això deixés de tenir un pes majoritari. Va ser una iniciativa pròpia incloure els Cavallers en aquests events, i tot i que de moment no han gens sortit bé; un per un error meu al voler arreglar a última hora un codi que altres editors van modificar i l'altre degut a la configuració del servidor on MaxMsgSent tenia un valor massa baix, crec que no hi ha raons ni coneixements suficients per part d'alguns membres del grup d'Arma 3 per comportar-se de forma tan grollera i altiva.

Degut a aquestes desavinences amb el grup de direcció de la comunitat i d'Arma 3, deixo de forma immediata totes les activitats relacionades amb el grup de cavallers del cel, des de la gestió del servidor dedicat de la comunitat d'arma 3 (es funcional però no està del tot acabat) a la pertinençá a altres seccions com són el grup de DCS (on vaig coincidir amb alguns per beure alguna cervesa) on degut a limitacions de temps m'han impedit de participar de forma regular i Star Citizen.

És una decisió que em sap molt de greu prendre, especialment perquè amb alguns de vosaltres s'ha establert una certa amistat i amb molts un grau de respecte elevat. Però a la resta: així nois no!

Espero que ens seguim veient amb alguns de vosaltres a Arma 3 i DCS. Companys, que tingueu bones partides i bons vols.
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#3
Magnetar company, em sap molt de greu la teva decisió, sempre dol veure un amic marxar de la comunitat.

Els teus motius tindràs i els respecto i no entraré a valorar-los, faltaria més.

Només puc dir-te una cosa, sempre seràs benvingut a fer un vol al DCS, no ens importa els tag, per nosaltres el més important es volar i passar una bona estona entre amics, per tant, company, el teu A10C i l'avió que vulguis sempre t'estarà esperant, llest i preparat per volar ç;)

Ens veiem aviat, quant vulguis i tinguis ganes de SIMULAR de veritat ç:D ç:D ç:D ç:D

Una forta abraçada amic :çsi:
 

SilverArrow

Administrator
Membre del personal
Personal Arma
Community Manager
6 Novembre 2014
1,882
86
48
#4
Com en Buran haig de dir que tot i que entenc i respecto la teva decisió, em sap molt de greu.

Crec que has sigut un puntal pel grup – com a mínim durant el temps que jo hi he sigut-. Has treballat i aportat moltíssim en tots els nivells, encara que no sempre ho haguem sabut apreciar. Has dedicat centenars d’hores en moltes tasques, algunes d’elles que ni en gaudies. Sempre obert a col·laborar i ajudar als altres, fent exercicis de gran paciència. Així que a títol personal crec que el mínim que puc dir és: moltes gràcies per tot! :çrubl:

Sé que no cal dir-ho, però estàs més que convidat a qualsevol esdeveniment / partida / “algo” que organitzi jo. I òbviament, per part meva sempre tindràs la porta oberta si mai vols tornar.

Res més, seguim en contacte! :çcerv:
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#5
Company, si, company, perque per mi ho seguiràs sent encara que no paris per aquí. Sempre sap greu llegir una decisió com aquesta i sobre tot pels motius que indiques i sobre els que no vull incidir en públic per no liarla parda. Únicament desitjar-te molta sort i no vull dir-te adeu, si no com diuen els francesos, au revoir.