ACE 3

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#62
Han actualitzat el ACE 3 a la versió 3.4.2. Aquesta versió arregla alguns bugs menors i no introdueix cap cosa nova. A destacar per nosaltres és:

  • Millores en la compatibilitat entre ACE3 i RHS en quant a grenades (fragmentació, etc) i armes (la m249 i m240b ara es sobreescalfen entre altres coses). La configuració de les granades ha estat extreta d'un mod de tercers que ho arreglava.
  • Deshabilitat el FCS de ACE3 en M113 per evitar conflictes amb el de RHS que pel que sembla no es pot deshabilitar. Pot causar problemes de precisió degut a que utilitzem el advanced-ballistics i el FCS de RHS no ho suporta.
  • Millores en la compatibilitat entre RHS i ACE3 en SMAW i la granada M69 UBC.
 

SilverArrow

Administrator
Membre del personal
Personal Arma
Community Manager
6 Novembre 2014
1,882
86
48
#64
Segons m'informen aquesta última actualització de l'ACE peta el sistema mèdic amb tot el que no siguin unitats del vanilla.
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#65
SilverArrow said:
Segons m'informen aquesta última actualització de l'ACE peta el sistema mèdic amb tot el que no siguin unitats del vanilla.
Hmmm, funciona bé amb les unitats del mod BWA3 (Bundeswehr). Podriem provar amb RHS però he estat mirant els canvis i pel que sembla no han canviat res que afecti als hitpoints en aquesta nova versió. Si que es van canviar quan BI va canviar-los, però des de la versió 3.4 no han canviat.
 

SilverArrow

Administrator
Membre del personal
Personal Arma
Community Manager
6 Novembre 2014
1,882
86
48
#66
Magnetar said:
SilverArrow said:
Segons m'informen aquesta última actualització de l'ACE peta el sistema mèdic amb tot el que no siguin unitats del vanilla.
Hmmm, funciona bé amb les unitats del mod BWA3 (Bundeswehr). Podriem provar amb RHS però he estat mirant els canvis i pel que sembla no han canviat res que afecti als hitpoints en aquesta nova versió. Si que es van canviar quan BI va canviar-los, però des de la versió 3.4 no han canviat.
Com t'he comentat el BWA3 és manegat pels autors de l'ACE, per tant són 100% compatibles. ç:D
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#67
Han publicat la versió 3.5.0 de ACE3. A destacar entre moltes coses:

  • Fastroping (només funciona amb helicopters vanila i per jugadors).
  • Interacció avançada amb morters.
  • Possibilitat de fer trinxeres.
  • Possibilitat de detonar tots els explosius assignats a un detonador simultàniament.
  • Millores al sobreescalfament de les armes.
  • Millores al sistema de danys auditius.
  • Tipus de lletra canviat a Roboto.
  • Possibilitat de marcar edificis amb spray.
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#70
Nova versió 3.7.0, quan pugui la pujaré.

Change Log Summary

ADDED:

Add Advanced Throwing (#3477, #4318, #4313)
Add ACE_isBelt for DLC/Expansion magazines (#4246)
Add Advanced Fatigue (#4321)
Add BlueForceTracking filtering via an object variable (#4196)
Add Chemlight Enhancements (#3921)
Add Hiddenselection camo to bodybag for Retexturing (#4276)
Add Medical AI (#4311)
Add Tripflare (#4152)
Add UI framework and update feature documentation (#4251)
Add additional cargo and dragging for crates (#4129)
Add definable classname for Spare Barrel (#4121)
Add dogtags $PBOPREFIX$ and Improve function headers (#4221)
Add explosive devices to missing units, close #4181 (#4191)
Add interaction action on demand (#4079)
Add log file and line numbers for warnings/errors/debug msgs (#4172)
Add make hearing component compatible with glasses (#4166)
Add missing semi-colon (#4180)
Add option for fade nametags towards screen border (#4316)
Add paradrop crates from helicopter or plane cargo (#2468)
Add port ACE2 incendiary grenades (#4109)
Add port AGM cook off (#4116)
Add realistic weights (#3868)
Add rearm, refuel and repair actions for RHS vehicles (#4230)
Add spare barrel to VA in 1.64 (#4328)

CHANGED:

Change Allow inheritance for addActionToClass (#4272)
Change Bundle fire damage into larger chunks (#4223)
Change Cache config UI (#4234)
Change Convert common to CBA hashes (#4188)
Change Convert finger to CBA hashes (#4183)
Change Convert laser to CBA hashes (#4186)
Change Convert map-gestures to CBA hashes (#4187)
Change clear reviveState when calling setUnconscious (#4258)
Change deprecate ACE hash functions in favor of CBA versions (#4171)
Change deprecate sort function (#4169)
Change lower wirecutter item mass (#4209)
Change reenable pickup action, because related bug has been fixed (#4175)
Change skip DLL check on non-windows machines (#4254)
Change Increase blood bag flow rate for basic medical (#4306)
Change Increase defuse range for underwater mines (#4195)
Update RHS compat for 0.4.1.1 (#4142)
Update compat_rhs_usf3 (Weapons/Ammo) (#4028)
Tagging Framework and Improves (#4146)

IMPROVED:

Improve SSN hash (#4089)
Improve createVehicle(Local) performance consideration description (#4212)
Improve creation time of house actions dummy (#4159)
Improve interaction position for air units. (#4285)
Improve stringRemoveWhitespace function header (#4218)
Improve use GVAR Macro Where Applicable (#4137)
Improve use createSimpleObject for medical litter (#4197)
Improve use pushBackUnique in Tags cache (#4249)
Improve Minor cleanup of fired EH listeners (#4155)
Improve Minor optimizations using private, params, and isEqualType (#4323)
Improve Minor private variable fixes (#4300)
Improve Minor tweaks to medical (#4202)

FIXED:

Fix bug which would cause unecessary echo network traffic (#4242)
Fix disable frag for shells that end in water (#4136)
Fix don't run animChanged event on all units in dragging (#4203)
Fix javelin fire block not being removed (#4228)
Fix missing zeroing UI on vehicles without FCS (#4232)
Fix null ace_player from early call to addPlayerEH (#4289)
Fix objectEvent method (#4267)
Fix refuel not respecting time acceleration and pause (#4140)
Fix repair cargo not added to zeus created objects (#4201)
Fix spectator map click not changing cam pos (#4151)
Fix static weapons not being loadable in cargo (#4205)
Fix tagging cstring (#4226)
Fix terrain LOS check for vehicles with low getPos (#4130)
Fix the captive module from creating attributes when not needed (#4213)
Fix track repair selection placement (#4198)
Fix wrong config path in FUNC(calculateMass) (#4225)
Fix Heal hitpoint after bandage sets bodyPartStatus (#4216)

REMOVED:

Remove deprecated functions (#4185)
Remove some broken functions (#4170)
Remove superfluous requiredAddons in hearing (#4277)

DOCUMENTATION:

Fix Cargo Framework title numbering (#4149)
Fix Events Framework documentation 3.1 section (#4266)
Remove never-merged rearm feature and framework documentation (#4263)
Streamline closing points on wiki pages (#4269)
Update coding guidelines (#4139)
Update dragging framework wiki (#4143)
Update medical feature doc (#3731)
Add Tagging documentation (new location) (#4260)
Add advanced example for interaction menu framework (#4257)
Add createVehicle(Local) performance consideration to coding guidelines (#4211)
Add documentation for tagging to event wiki (#4252)
Add note about no settings class for serverconfig (#4292)
Add version information to most wiki feature and framework pages (#4303)
Add version to frontmatter and display it in the wiki (#4291)
Fix list in interaction menu framework documentation (#4264)
Fix typos and code brackets in coding guidelines (#4133)

Known Issues

Destroying a vehicle with vehicle cook off enabled will not increase score
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#72
ACE 3 actualitzat a la v3.8.0. Aquesta versió inclou:

  • Add Laser guidance for all designators (#3308)
  • Add Show damage on repair items interaction point (#4448)
  • Add ace2 sys blood port (#4377)
  • Add ammo box cookoff (#4380)
  • Add ammo cookoff

És interessant veure com afecta el ace2 sys blood amb el Bloodlust. El que fa es:

  • Sang al terra quan la unitat ha rebut un impacte.
  • Crea sang al terra quan la unitat sagna.

Sé que el que diré no és popular però potser seria convenient treure el BloodLust per tal de simplificar l'estàndard? Es desactiva el de ACE3?
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#73
ACE 3 ha tret nou pegat, entre d'altres coses, han migrat les opcions del ACE 3 al CBA Settings, llegiu editors i posseïdors de servidors aquest enllaç.
https://ace3mod.com/2017/12/20/cba-settings.html

Per cert ara tindrem un Arsenal avançat amb l'ACE 3 molt millor es veu.

Fins dilluns que ve no actualitzo l'estàndard així que encara no està posat.