[A10C] Curs iniciació

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#24
Magnetar said:
A veure, a mi aquest dimarts vinent em va bé per exemple :çseny:
Pero saps quins fallaries o no es pot predir?
Vull dir que si per exemple falles un dimarts al mes i saps quin es doncs podem mirar de ferun altre dia per tu.
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#25
Desafortunadament no ho puc predir. Tot em depèn de la feina que hagi de fer i això només ho sabré dimarts mateix. Dijous no és tan crític ja que divendres mai tinc el jefe çXD çXD

On es troba el manual en castellà? En el manual en anglès no he vist cap de les configuracions del HOTAS...
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#26
Magnetar said:
Desafortunadament no ho puc predir. Tot em depèn de la feina que hagi de fer i això només ho sabré dimarts mateix. Dijous no és tan crític ja que divendres mai tinc el jefe çXD çXD

On es troba el manual en castellà? En el manual en anglès no he vist cap de les configuracions del HOTAS...
Doncs quedem dijous com havíem dit d'un bon principi.

Al manual en anglès les pàgines del HOTAS van de la 82 a la 89.

De totes maneres et deixo el manual en castellà aquí: https://www.dropbox.com/s/qcbwqh1n8daqp4z/DCS A-10C Manual de Vuelo.pdf?dl=0
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#28
Magnetar said:
En anglès ja em va bé ja que tinc el joc en aquest idioma. T'havia malentès: pensava que et posava la descripció per HOTAS comuns.
No no, explica el HOTAS de l'avió real, però va bé per veure quines funcions fa cada botó, i així veus què has de configurar al joystick.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#29
Nois, veient les dates, que aquesta setmana vaig una mica just de temps i que la vinent no se si hi seré de temps us proposo començar després de setmana santa, el 9 d'Abril.

Posaré un post amb el que farem el primer dia.