[A10C] Curs iniciació

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#1
Obro aquest fil per tots aquells interessats en començar un "curs" d'iniciació de l'A10C, des de 0.

De moment els interessats són:

-Magnetar
-Tuixo
-Diplock
-Frodo
-Buran

Ara falta posar-nos d'acord en l'horari. A mi en principi, menys els dimecres, tots els dies em van bé.
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#2
Jo m´apunto :çsi: , a reaprendre desde 0 el que se m´hagi quedat en el tinter i a ajudar als companys nous en tot el que estigui a les meves mans.
Tots els dies excepte dilluns i dimecres, o per concretar més, preferiblement dimarts i dijous :çseny:
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#7
Magnetar said:
A mi els dijous a partir de les 21:00 m'aniria perfecte!
Podria ser a partir de les 22:00? De 22:00 a 24:00? Jo abans de les 22:00 impossible :çnopas:
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#9
Així doncs què preferiu? Dimarts a les 22 o Dijous a les 22?

Abans de les 22h ho tinc difícil, cal demanar permís a la torre de control ç:D
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#13
Magnetar said:
Ok, perfecte dijous a partir de les 22:00, però no em podré estar fins gaire tard; no més de les 00:30
No pateixis company, a DCS sabem fer, i les missions comencen a l'hora, no com a altres llocs que comencen un hora i mitja mes tard :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ( no se m'enfadi ningú ..., són simuladors diferents, ho se ... ... .... .... ç:x , millor no dic res mes que es pot mal interpretar ..... ç;) )

Normalment a les 00:00h ja han acabat les missions.

Ens veiem

PD: Sense voler havia editat el post d'en Magnetar enlloc de citar-lo, crec que l'he deixat com estava.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#15
A falta de veure què diuen en Diplock i en Frodo establim el dijous a les 22h com a dia per aquest Curs.
A DCS tenim el costum de quedar puntualment a les 22h i volar fins les 00h.
Si no hi ha tota la gent que ha confirmat l'assistència s'esperen uns 10 minuts de cortesia, a no ser que algú hagi comunicat que arribarà una mica més tard.

Avui no serà possible quedar ja que jo el 3r dijous de cada mes faig torn de tarda i no se a quina hora plegaré, tant poden ser les 21 com les 00. I avui és aquest dijous... :çboix: Tot i que si voleu quedar pel vostre compte cap problema, faltaria més!

Si us sembla bé quedem el pròxim dijous dia 26 a les 22h. Ja penjaré un fil a l'apartat Acadèmia fent la convocatòria.

Mentrestant podeu dedicar-vos a buscar un perfil pel vostre joystick. L'A10C és un avió que es pot controlar tot des del HOTAS si disposem de suficients botons i els tenim ben configurats. Sinó caldrà escollir quins botons són més importants per tenir al configurats al joystick. Això ja ho anirem veient a mesura que avanci el curs i ja us aniré dient quins controls heu de tenir configurats per fer cada classe, així poc a poc anireu tenint un perfil complert per l'A10C.

Si teniu curiositat a les pàgines 95-104 del manual en espanyol explica els botons del HOTAS i la funcionalitat que te cadascun. Us recomano que imprimiu aquestes pàgines, us seran molt útils quan practiqueu.

Una altre cosa que podeu repassar és la situació dels diferents instruments i panells de cabina. No cal que us llegiu la funcionalitat a fons, però si saber una mica on és cada cosa, per poder-vos orientar millor.

Finalment estaria bé que em comentéssiu una mica quina experiència teniu amb l'A10C i amb els simuladors de vol en general.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#17
Si voleu es pot canviar a dimarts, no se com ho te la resta de la gent.... ç?|