[A10-C] SENGLARS SUMERCUP 2015 5/08/15

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
SENGLARS SUMMER CUP 2015

Doncs ara sí, aquest dimecres celebrem la primera ( i esperem que no la última ) SENGLARS SUMMER CUP.

Es tracta d´una excusa com una altra de passar-ho bé en aquest tros de simulador, i de pas, de posar en pràctica tot el que hem anat aprenent durant aquesta temporada.

La mecànica de la prova és senzilla: sortir de Batumi cap a la zona de combat AO i destruir el màxim d´unitats enemigues possible fins que s´esgoti el temps i una hora i mitga després, que és el que durarà la prova, quan s´ens comuniqui, tornar a Batumi i aterrar. Qui obtingui més punts en la missió serà el guanyador de la prova.

Qui hi pot participar?, tothom que vulgui i reuneixi els requisits mínims que més a baix esmentarem.
La mecànica de la prova entrant més en detall consisteix en el següent:

Sortirem tots els pilots alhora de Batumi i d´allà ens dirigirem seguint el plà de vol ja introduit a la CDU cap a la zona de combat AO, una vegada entrem en la zona de combat, rebrem un missatge de ràdio, a on s´ens comunicarà que hi han objectius disponibles i mitjaçant F10 del menú de ràdio i seguint les instruccions que rebrem s´ens proporcionaran les coordenades UTM de l´objectiu, que haurem d´introduir a la CDU i treure´n el corresponent waypoint, cada un dels pilots participants anirà rebent objectius de manera personalitzada dels que només ell en tindrà constància, això s´haurà de tenir molt en compte sobre tot alhora d´aterrar en un dels cuatre aeroports disponibles per rearmar quan anem esgotant l´armament, ja que podria ser que a prop d´algun d´aquests hi haguéssin unitats enemigues d´un altre participant i rebéssim llenya de la bona. Els 4 aeroports son: Batumi, Kobuleti, Senaki i Kutaisi, personalment recomano el de Kutaisi ja que està fora de la zona de AO i segurament serà el menys perillós, peró cada pilot serà lliure de rearmar i repostar a qualsevol dels 4 aeroports. El tipus d´armament a triar en el rearmament (exceptuant el de la càrrega inicial) serà a lliure elecció de cada pilot. Els objectius estaràn formats per entre 1 i 5 vehicles de diferents tipus com són d'AAA Mobile, IR-SAM, APC / IFV i MBT.

Tindrerm dos maneres de rebre un segon objectiu, la primera serà cancel.lant seguint l´opció que s´ens donarà al menú de ràdio, cosa que podrem fer quan volguem si veiem que l´objectiu està en una zona massa abrupte i no el veiem, o si simplement ens han assignat un objectiu d´un sol vehicle i volem que ens dongui un amb més vehicles per augmentar la puntuació, en funció dels nombre de vehicles assignat i de l´armament que portem dependrà de nosaltres decidir si ens va bé un objectiu d´un sol vehicle o de més vehicles. Aquestes decisions seràn molt importants pel resultat final, ja que si anem completant objectius d´un sol vehicle mentre els altres pilots ho fan amb objectius de 5 la diferéncia de puntuació final pot ser decisiva, i com que el resultat del nombre de vehicles és aleatori, haurem d´anar cancelant objectius en funció del que més ens interessi.

CONEIXEMENTS I REQUISITS

Serà necessari conèixer el procediment d´introducció de coordenades a la CDU en format UTM i la posterior creació de waypoints i steer points. També els coneixements necessaris per la configuració i llançament de les diferents armes i munició de les que disposa l´A10C. En tot cas la tria de l´armament en els repostatges (exceptuant la carrega d´inici) serà a lliure elecció del pilot.

CONDICIONS DE LA MISSIÓ

Agrupacions tàctiques de les forces de terra russes es troben dispersos a la zona AO. Avions A-10C lluitaràn per fer front a aquestes amenaces.
Intel•ligència esta inspeccionant i analitzant la zona AO a partir d'imatges de satèl•lit i de reconeixement drone i anirà transmetent les seves conclusions als vols que operen a la zona.
No hi ha amenaces aerotransportades conegudes a la zona AO. Senaki, Kutaisi, Kobuleti i Batumi es poden utilitzar per repostar i rearmar-se. No obstant això, assegureu-vos que no hi ha grups enemics a prop de la base aèria que escolliu, comuniqueu-vos amb els altres vols per confirmar la “no presència” de forces enemigues a l´aeroport escollit. Els aparells sortiran tots de Batumi.

El jugador que obtingui millor puntuació serà el guanyador de la SENGLARS SUMMER CUP 2015!!! çXD çXD çXD çXD

DOCUMENTACIÓ

CARTES BATUMI

CARTES KOBULETI

CARTES KUTAISI

CARTES SENAKI

Kopant :çseny:

Salut i ales!!!

Apuntats:

Rush
Buran
Kopant

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
Puntuació de la Summer Cup '15

Kopant guanyador! Enhorabona company! :çsi:

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
50
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
Enhorabona Kopant !!!!!!

Aquesta SI és una missió d'aquelles que SI s'han de repetir çXD çXD çXD

M'ho he passat molt bé i l'he gaudit molt la missió, ha estat un final de temporada perfecte.

Encenem motors, configurem laser per evitar interferències i sortim els tres en tàndem de Kutaisi, al poc temps de vol i un cop donada l'ordre de començament de "partida" començo a configurar el TGP, no se que toco amb el ratolí que comencen a sonar alarmes de fallas a l'avió, el motor esquerra s'està apagant, alarmes i pitus per tot arreu, això comença bé :çboix: ç?| , interrogo per ràdio si és normal o és una broma ç;) , però, és algo que jo he tocat i per tant, com deia un antic mestre "NO PANIC". Intento engegar el motor dret mentre caig pel pes de les bombes, ho intento amb l'APU, res, el millor és aterrar i que els mecànics facin la seva feina, doncs cap a boxes s'ha dit, deixo anar la càrrega i al segon intent aconsegueixo aterrar.

Un cop a terra i en un carril paral·lel a pista, paro l'avió, i sorpresa, li dona per calar-se foc al motor dret, l'he forçat molt, sort que els mecànics estan al "loro" i em deixen l'avió com nou, després el carrego d'armes i m'enlairo a continuar la carrera.

Un cop amunt demano objectius, i curiós, em donen els objectius amb coordenades UTM, la que no havia practicat, no podien donar-les com a la classe anterior no, les altres :çno: , després de cinc minuts provant combinacions faig la "pregunteta d'amarres" (com es posen les coordenades UTM? :çrubl: ), molt amables els companys i santa paciència la seva m'ho diuen .... çXD ja estic a punt de fer mal, per fiiiiiii :çsi:

Localitzo el meu objectiu, tres vehicles, els tres queden fet ferralla en un tres i no res, ja no hi ha temps per a res més s'acaba el temps de missió.

Mentre repartia alegria als vehicles he sentit per ràdio alguns laments dels meus companys en algun moment, però no han dit res més .... ç?|

Per ràdio avisen de que tornem a base, música celestial sona per l'emissora, tornant a base interrogo on es troben els altres vols i .... ç:D ç:D ç:D ç:D ç:D sóc l'únic que està viu çXD çXD çXD çXD çXD çXD , torno sol a base ....

Aterro a base i la cantina està buida, més cervesa per mi :çcerv: :çcerv: :çcerv: :çcerv: :çcerv: :çcerv: :çcerv:

En puntuació he estat l'ultim, però ..... jo he tornat :çvic:

Des de el meu punt de vista ha estat una missió rodona, enlairament, problemes a l'avió solventat amb un aterratge d'emergència, avió arreglat i sortida un altre cop per seguir la missió, objectius completats i tornada a base, tot rodó (Això si que és un resum ç:D ç:D ç:D )

Moltes gràcies companys per la partida i la feinada que us heu fet amb la missió, de debò, us estic molt agraït.

Molt bones vacances, ens veiem al setembre segur.

Salut :çcerv: :çcerv: :çcerv:

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
Una missió molt divertida i de la que ben segur en podrem treure molt profit. Com sempre m´ho vaig passar d´alló més bé tot i que és ben cert que per a próximes edicions, (la Senglars Winter Cup per exemple ç;) ) haurem de mirar-nos una mica més les bases del concurs :çulle: , no és de justícia que l´únic que ha quedat viu sigui el que menys puntuació obtingui :çnopas: , enhorabona Buran!!! :çfeli: I de mi poca cosa més a dir després d´aquest espectacular resum d´en Buran, que segurament l´avaricia em va poder i vaig descuidar la seguretat en front de la possibilitat de destruir més objectius i un "Strela" que estava per allà s´ho va passar teta llançant-me missils a tort i a dret fins que em va derribar...
Però el que deia, per ser la primera vegada que la volem, va estar molt i molt bé. Gràcies companys de nou per una estona molt divertida volant el nostre porquet :çruc:

I per finalitzar a mode de resum unes captures de la missió: :çcerv:

Fent el rampstart a Batumi...

Quan es va saber que els Senglars organitzaven un torneig d´estiu, una multitud es va adreçar a l´aeroport de Batumi per veure els pilots enlairar-se... ç:D ç:D

A punt per enlairar-nos...

Una vegada enlairats, ens dirigim a la zona de combat "AO"...

Mentre ens dirigim a la zona de combat, les vistes desde cabina son espectaculars :çamor:

En Buran, reparant i rearmant el seu avió a la base de Kutaisi...

I quan en Buran es rearma, aparteu les criatures!!!

I aqui en Rush, després de l´impacte d´un míssil AAA, Salta!!!! Rush!!!! Saltaaa!!!!

I en aquesta surto jo fent-me un selfie mentres sortia un moment a pixar :çulle: ....bueno va, no és del tot cert :çnopas: ...també em van derribar... :çvic:

I per últim una selecció de fotos de "Buran, el último superviviente"mentre tornava com un heroi cap a base escoltant bon rock&roll per la radio ç;) :çfeli:

PD1: no he tret la part inferior de les captures expressament i per motius evidents... ç;)

PD2: Viper, quan puguis fes-nos unes insignies conmemoratives de l´event en qüestió ç;)

I aixó es tot. Ens veiem passat vacances companys, i si tot va bé....aviat estrenarem nou motor gràfic i aixó ja sera la repera!!!

Salut i Ales!!!!

Kopant.

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
Poc més puc afegir als debriefings dels companys. En el meu cas al principi tot va anar com una seda. Vaig esgotar pràcticament tota la munició eliminant objectius sense cap problema. Com que en Buran va tenir problemes tècnics els dos que teníem més objectius neutralitzats érem en Kopant i jo, i pel que anava veient anàvem més o menys igualats.

Quan vaig acabar la munició vaig fer una parada a l'aeròdrom més pròxim. Va ser una parada ràpida que va sortir molt bé, però vaig cometre l'error de carregar molt fuel i munició quan ja quedava poc temps per acabar la partida, això va comportar que fos difícil guanyar alçada. Vaig demanar que em donessin un objectiu i em van donar un grup de 4 vehicles a 9 nm de la meva posició. Això també va ser fatal. Entre l'avarícia d'atacar el primer vehicle que vaig veure del grup sense inspeccionar la zona i localitzar els altres, i la poca alçada que portava vaig atacar en grup en unes condicions no ideals, i resulta que al grup hi havia míssils antiaeris, possiblement Strelas, que em van neutralitzar amb 3 míssils seguits sense que jo pogués fer massa cosa per evitar-los. :çno:

Només em va restar mirar els companys i esperar que s'acabés la missió. En kopant va neutralitzar un vehicle que li donaria la victòria ja que quedaria just un punt per sobre meu, i en Buran anava per feina però el temps perdut pels seus problemes amb l'avió a la primera part de la missió no li van permetre sumar gaires punts.

Felicitar a en Kopant per la treballada victòria i a en Buran per superar les dificultats, continuar endavant i tornar a base!

Una Cup molt divertida companys! çXD