20ª Festa al Cel '11

13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
#1


Doncs sí senyors, ja hi ha nou cartell per la Festa al Cel (http://www.festaalcel.com) 2011, celebrant la seva 20ª edició, el dia 2 d'octubre. çXD çXD

A la web trobareu totes les dades, des de participants a història.

A més, seria una bona data per a fer una nova trobada; un ambient més aeronàutic resulta gairebé impossible. Què us sembla? ç;)
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#4
ja he anat varios anys: moltes hores, molta gent, molta calor, molt agobiant, molts carteristes i buscabronques, molt complicat arribar-hi, amb cotxe molt dificil i amb metro, molt apretat.

Personalment, passaré.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#7
Hosti Nippó ara si que m'has matat. A Sabadell vam quedar diumenge passat precisament... :sorpres:

Ep, però que no es malinterpreti res eh?, que consti que m'ho vaig passar molt bé. Felicitats de nou als "Tofolos" ;) pel "xiringuito" que tenen montat.
 
23 Juny 2010
23
0
0
#9
Bé, jo sí hi seré... no m'hi cap al cap com podeu desaprofitar una ocasió així per veure aviació en estat pur (2 F-16! Com si en veièssim cada dia!), però bé, cadascú...
 
13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
#12
OldCrow i Nippó aviseu-me si hi veniu!

Per cert, el dissabte a l'aeroport de Sabadell hi haurà una expo muntada amb alguns dels avions participants a la festa al cel (FPAC, Breitling Wingwalkers, Sukhois acrobàtics...), així com una xerrada de fotografia aèria per la tarda per part del senyor Roger Soupart (fotògraf professional per revistes de la talla del FlyPast... :eek: ) totalment gratuïta escolti!
 
21 Febrer 2011
153
0
0
#14
Un servidor estarà allà "comme d'habitude", amb algun fill i amb la samarreta i la gorra dels CC.
Sí Tuckie, dos F-16!!!!!!!!! Serà acollonant!