Christmas Race '16 - 23.12.16 o 30.12.16

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#1
Com ja es tradició al grup DCS, es convoca a tots els pilots a la Christmas Race d'enguany.



VIDEO PROMOCIONAL DE LA CHRISTMAS RACE '16

[youtube]BCQcXrjiRC0[/youtube]

Aquest any es tracta d'una carrera de velocitat al estil Red Bull, on els pilots hauran de passar per una sèrie de portes per completar un circuit el més ràpid possible.

La ruta:


El mapa sense marques:


Les portes son antenes de comunicació i s'haurà de passar entre elles sense sobrepassar la seva alçada, és a dir, a través ç;)


Vista de les portes des de la cabina del pilot de proves:


Hi ha dos parelles de portes al mar, son plataformes petrolieres, aquí haureu d'anar bastant baixet per passar-les pel mig ç:D


Després de la segona porta al mar, a l'hora entrar un altre cop a terra, la següent porta està situada en un pont, i evidentment, haureu de passar per sota el pont i entre les marques de la porta :çamor:


.... un altre perspectiva de per on haureu de passar :çboix:


Un cop a terra la resta de portes són antenes, les condicions les mateixes.

Normes de la cursa:
Hi poden participar tots el pilots que hi tinguin ganes i algun mòdul del DCS.

Hi haurà dues modalitats de competició:
- 1 Modalitat: Mirage 2000
Rondes eliminatòries de dos pilots cada ronda
La sortida serà en parelles, la resta de pilots estaran en espera a que els hi toqui el seu torn i faran de jutges per si veuen alguna irregularitat dels pilots participants.

- 2 Modalitat: Avió a elecció de cada pilot
Rondes eliminatòries de dos pilots cada ronda
La sortida serà en parelles, la resta de pilots estaran en espera a que els hi toqui el seu torn i faran de jutges per si veuen alguna irregularitat dels pilots participants

Les dues modalitats consistiran en realitzar el circuit indicat en el mapa passant per entre les portes i no sobrepassant l'alçada de les mateixes.
Es obligatori passar per totes les portes i no saltar-se cap, hi haurà un comptador que dirà si algú s'ha deixat alguna, si és el cas el pilot haurà de passar per la porta que ha esquivat abans de passar per la següent per evitar ser eliminat.
La porta del pont s'ha de passar per sota del pont

Aquestes regles poden variar si s'escau alguna modificació.

EDICIÓ d'ULTIMA HORA:
Si algú està interessat en volar el DCS, que és gratuït amb el Su25T i vol participar a la cursa, jo en Buran estaré encantat de volar amb ell amb el Su25T

Pilots interessats apunteu-vos en aquest fil, indicant dia de la cursa (23.12.16 o 30.12.16), i tipus d'avió per la segona modalitat.

PILOTS INSCRITS:
- Buran, día indiferent , MiG29S ç;) :çsi:
- Wotan, dia 30, F15C
- NoCardis, dia 30, L39 o Mirage2000
- Josep, dia 30, F5E
 

Wotan

Miquelet
Personal DCS
25 Octubre 2010
588
51
28
Catalunya
#2
Jo m'hi apunto.

Dia: els dos, però potser millor el 30...

Avió: F-15C

Nota:

Estaria bé que els avions poguessin llançar fum mentre fan la cursa... no sé si és possible que tots ho fassin... ç?|

:çsi:
 
28 Juny 2013
191
8
18
#5
Jo també m'apunto.
El dia i l'hora em va bé tot, però per tenir temps per practicar una mica... triaria el 30...

Avio: triaria l'Spitfire... però amb lo ràpid que es, tindria massa avantatge i ús caixarieu..... :roll: doncs a veure si puc anar amb... L39... o el Mirage també.... perquè veient que aneu forts amb el mig i F15... aniré un pèl curt...

Per cert, podries penjar la missió el TS per practicar? ç:x
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#18
La Christmas Race d'ahir va ser genial, ens ho varem passar d'allò més bé.

Enhorabona al guanyador, en Wotan va ser el més ràpid amb els Mirage 2000 i la segona cursa, la de vol lliure vaig guanyar jo, en Buran, tot i que dos concursants van tenir una "sortida de pista" ç;) i van aplanar la victòria.

És una missió que repetirem de ben segur, això de fer curses amb els avions està molt bé.

Gràcies per participar-hi amics çXD çXD çXD çXD

Ens veiem l'any que bé, :çsalut:

Bons vols :çseny: