Ulleres per ordinador Gunnar

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#1
Molt bones companys,

avui m'han arribat unes ulleres de la casa "Gunnar" per utilitzar amb l'ordinador i volia compartir l'experiència amb vosaltres per si algú li pot ser d'interès.

Durant tota la meva vida he portat ulleres per problemes visuals però fa any i mig em vaig operar. Des de llavors he notat que s'hem cansa molt més la vista que abans suposo que degut (entre d'altres coses) a que les ulleres que duia abans tenien els típics filtres per ordinador (UV + anti reflexes). Mirant per internet havia vist que hi havia una empresa que feia ulleres per treballar amb l'ordinador i per jugadors que prometien "la ostia en vers". M'imaginava que seria una mica enganyifa per tot el que deien ells però llegint per internet al final m'he decidit a provar-ho tot i que no son gens barates (60€). Al final per moltes floritures que portin el que m'interessa es que torno a tenir una protecció UV + antireflexos als ulls (aquest cop sense graduar).

Podeu trobar molta informació a la web de gunnar però resumeixo el que jo he entés i he vist:
- son unes ulleres tintades de color groc que et permeten veure un major contrast
- porten filtre UV i anti reflexos
- son corbades per adaptar-se a la cara de l'usuari i diuen que així permet crear un microclima per evitar la sequedat dels ulls
- porten superfície protectora per evitar ratlladures

Les que jo he triat son les PPK onyx / mercury per ser un de les més lleugeres i ser una muntura semblant a la que estava acostumat a dur. En quant a la qualitat us puc dir que son super lleugeres (em sembla haver llegit 70g), la qualitat de la muntura es decent però no es tot terreny com el que estava acostumat (ja podrien haver posat per aquest preu flexors a les patilles). Son força còmodes i per ara no puc dir gaire sobre l'experiència de dur-les, hauré de fotre unes partides al IL-2 per veure si acabo amb els ulls vermells com altres dies o no :p

Si algú té més curiositat ja explicaré alguna cosa més després d'usar-les amb més intensitat.

ZeroQ