[Senglars] Contramesures i evasió de SAMs 11/03/2015

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#1
Un dels temes que ens queda pendents: el panell de contramesures i ja aprofitant, com evadir SAMs.

He trobat aquest vídeo que explica una tècnica que sembla força efectiva:

[youtube]ak6EgzDwiGs[/youtube]

Farem una missió amb unes quantes estacions AA i mirarem de sobreviure. :çboix:

Com a bonus un altre vídeo. En aquest ens ensenyen com triangular la posició d'una estació de radar fent servir com a orientació el RWR, Markpoints i la CDU.

[youtube]3Wcd9QeiwNQ[/youtube]
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#3
Bé acabem de demostrar que a ser possible, amb els SAMs, millor no jugar-hi.. :çnopas: .tot i així ha sigut molt interessant, poder posar en pràctica aquesta tècnica i poder almenys, veure d´on venen les amenaces i intentar esquivar-les.
Aqui una prova del que dic...


Gràcies per tot Rush. :çseny:
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#4
Va ser interessant ahir veure el comportament dels AA.
Em dóna la sensació que triguen més a disparar que en versions anteriors però quan ho fan ho fan de debò.
Vam fer uns quants intents. Jo vaig caure a la primera. En Kopant va demostrar see més hàbil que jo i en un dels intents va conseguir esquivar tots els missils i deixar l'enemic sense munició. Tota una demostració!
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#5
Penjo unes captures d'aquest entrenament.

Podem veure a la dreta d'en Kopant i passant per sota l'estela d'un míssil que ha perdut el blocatge gràcies a les habilitats del pilot.



Aquí veiem dos míssils que també han perdut l'objectiu.



Finalment una imatge espectacular, en Kopant deia: veig com ve, veig com ve! I de ben a prop que el va veure! El final ja us el podeu imaginar.