Millora del cursor del Warthog Throttle

2 Agost 2016
19
6
3
Gràcia
#1
Bon dia a tothom,

Ahir a la tarda em va arribar l'exitosa modificació de l'slew del Warthog feta per en Damian (DAL1 als fòrums de eagle.ru). Es pot pre-comprar a http://www.deltasimelectronics.com per uns 50 euros, encara que depèn de la cotització de la lliura. Pel que se sap dels fòrums, les comandes d'ara setembre les servirà a Novembre - Desembre. Jo vaig comprar-lo el 14 d'Agost i el vaig rebre ahir 10 de setembre... I això que vaig ser dels primers a fer pre-compra.

Avui l'he instal·lat en cosa de 15 minuts. He fet unes quantes fotografies pero l'editor del fòrum no me les deixa pujar directament. He tornat a calibrar el Warthog amb l'aplicació de thrustmaster i nois, Mare de Déu senyor quina diferència. Encara no sé com la propia TM no ho fabrica així de sèrie. Com a única pega, doncs que el Warthog no aprofita el 100% de la qualitat del nou cursor, un ALPS com els que es troben al VKB-MCG o als comandaments de tant la PS4 com XBOX ONE o Nintendo Switch/Wii U. De fet, porta un xip I2C que fa un reajustament a 5 o 6 bits (pel que es pot veure a les propietats de controlador de jocs del Windows), d'un cursor que es solvent a 16 bit.

Pero vaja, només per la facilitat d'ús ja es totalment recomanable. Si trobo com pujar les fotos sense tenir que obrir contes d'usuari a llocs de tercers, ja posaré una resposta amb el material que tinc.
Pero que consti que es senzill de posar a l'estil IKEA.

Bon cop de falç. :çseny:
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Gràcies per la info. Les imatges em sembla que no te les deu deixar pujar perquè encara tens poques respostes fetes, però en realitat aquí ningú puja les fotos directament al fòrum, tots fem servir web externes i després posem la foto.
Jo et recomano https://imgur.com va de luxe, i no requereix cap compte.

I tornant al tema, quin inconvenient te el microjoystick original del Warthog, ja havia sentit que no agradava, em sembla que és com els ratolins antics dels portàtils, aquells que estaven entre mig del teclat, no?
 
2 Agost 2016
19
6
3
Gràcia
#3
El que és promès és deute.

La capsa on envia el company DAL1 es força bona i ben presentada


Tampoc es que vulgui fer un "unboxing", però per que quedi clar que l'enviament postal es segur.


A la bosseta hi ha el nou slew totalment muntat, amb la finestra de joystick quadrada posada. Se n'adjunta una altra amb finestra circular, pels qui agradi més uns "gimbals" trigonometrics. De tota manera cal desmuntar el "hat" i la finestra, que es munta a l'exterior; la resta va a dintre del throttle.

Presentem els subjectes


I només calen dos tornavisos philips, un de xic, com d'electricista i un altre de gran, de tipus tot terreny. La clau allen l'envia el company DAL1.

L'slew ve muntat, cal desmuntar-lo (costa una mica, ve força just).




S'ha obrir el joystick traient el mini-vis philips de la cara i els tres visos del cos, tal i com es diu a les instruccions pdf. Amb cura l'obrim, per no estiraganyar els cables. Surt net.


A la fotografia anterior no es veu massa bé, pero l'slew està encastat per dues pestanyes, apretant-ne una cap a dintre i estirant molt suaument per fora, surt a la primera. Cal desendollar l'slew de la placa base abans (cap problema).

Es presenta l'slew nou per dintre, respectant la muesca d'inserció. Per fora presentem la finestreta que ens agradi (circular o quadrada) i l'enrosquem de nou, sense passar-nos ja que es ABS i si ens passem de vis no hi ha res a fer. Que quedi ferm i prou.


Endollem el nou slew a la placa, al seu lloc


I tornem a muntar els tres visos philips i el mini-vis frontal, endreçant abans els cables per no atrapar-los. A la web de http://www.deltasimelectronics.com recomanen inspeccionar amb una llanterna l'interior de les femelles per comprovar que no hi ha cables enmig. Jo crec que amb el tacte ja se sap si n'has atrapat un.

I ja està (la part de muntatge)



Ara cal conectar el throttle i amb la utilitat del windows de joysticks posar els valors de calibrat a per defecte. I tot seguit, usar la aplicació de thrustmaster amb les sensibilitats modificades per DAL1 (disponible a http://www.deltasimelectronics.com per tenir el throttle llest.

La precisió que aconsegueix aquest ALPS es molt elevada. Tot ajuda a que hi hagi un desplaçament real del control del cursor, ja que amb l'anterior costava horrors que el cursor del hud de l'A-10 anés a on un volia que hi anés. I igualment amb el botó, que ara fa click i té un desplaçament sensible.

Molt recomanable, de cara -sobretot- a la arribada dels sticks de l'F-18, i encertar a la primera els mavericks de l'A10C. En una passada n'he "colocat" tres, cosa impensable abans.




Salut!
 
M'agrades: Viper