Informació Com instalar els mods dels Presets desde la workshop

Copess

Ja en porto tres-cents
Membre del personal
Personal Arma
8 Maig 2017
401
61
28
#1

Bon dia amants dels BTRs! En aquesta nova edició de "how to by Copaso" us ensenyaré com baixar mods de la workshop (tot i que ja està explicat en un altre post) i posar-lo de manera que arma3sync es pensi que s'ha baixat des d'allà (sense haver de patir el maleït error 503). Comencem!

"Minipasprevi: heu d'intentar baixar els mods per la via Arma3Sync normal i corrent 1 cop almenys per cada Preset/mod, perquè així s'autogenerin les carpetes que després substituïrem, més endavant profunditzo en el tema, tranquis"

Primer de tot mirem els mods que s'han actualitzat en l'últim pegat del grup en aquest post. Com exemple utilitzaré el pegat del dia 09/03/2020.

Com podeu veure, hi han diversos mods de diferentes mides en el nou pegat, que us recomano? Primer de tot només baixar per el mètode workshop els més pesats (els petits no solen donar error 503), en aquest cas serien el BWMOD, fallujah, i els CUPs (la resta tenen un pes ínfim). Comencem amb el BWMOD.









Després agafarem el contingut de la carpeta (i aquí és on entra en joc el minipasprevi del principi de la guia) i el copiarem/substituïrem a la carpeta @CC_BWMOD(en aquest exemple, també és aplicable a la resta de mods. si veiem que la carpeta no s'ha creat, és perquè no ha descarregat ni una mega del mod des d'arma3sync, així que haurem de descarregar 2s del mod en questió perquè ens aparegui la carpeta.)


- Pe però Copess senpai, on trobem els mods cc?
-Fàcil! En aquesta carpeta

D:\SteamLibrary\steamapps\common\Arma 3 (és a dir, la carpeta arrel d'Arma 3, jo la tinc aquí, vosaltres us espavileu).





Què més puc afegir? Moltes coses, com que, per exemple, un cop descarregats tots els mods "grans", us podeu ""desubscriure"" de la workshop per no tenir el mod per duplicat (i ocupar el doble en el vostre disc dur), com? Doncs heu de repetir els pasos 1 fins al 4, i allà torneu a clickar el + verd (o entreu a la pàgina del mod i li doneu al "suscribirse per desuscribirse", Steam automàticament us el borrarà.

Una altre cosa que podrieu fer seria tirar els mods desde la workshop i fer un modset barreja... NO, NO, NO HO FEU, NO HO FEU O M'ENFADO, perquè apostaria el que volgueu que si ho feu així us en deixareu 1 o 2 i me la liareu, carallots.

També vull afegir que, tot i que sembla una feinada, no solem tenir updates tant grans, o almenys no tant de cop. Normalment varien 200-300mbs els updates dels mods. totalment assequibles per Arma3Sync. I, com he dit abans, això només cal que ho feu per els mods grans, i descarregar 1-2gbs per arma3sync, per si us fa pal.


Dit tooooooooooooot això, espero que la guia us hagi servit i si veieu que hi ha algun error (gramatical no, carai, prou feina em porta ja escriure això) m'ho comenteu i ho apaño ràpidament!

Att. Copaso
 
Last edited: