[ARMA/DCS] Proposta per fer missions conjuntes

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#1
Com alguns potser sabeu, el grup d'editors de l'Arma 3 ha engegat motors. Durant la reunió de la comunitat el passat dimarts 17 de Febrer es va estar discutint una possible cooperació entre el grup del DCS (ja sigui A10C, MIG21 o KA50) i el grup d'Arma 3. Això ens permetria al grup d'Arma 3 de fer partides més variades, en les que el suport aèri, extracció/inserció al punt desitjat no estigués control·lat per la IA si no que fós dut a terme per companys per exemple o missions d'interacció, en que la infanteria hagués de primer destruïr AAA per tal de que els membres d'aviació poguéssin atacar una zona determinada.

Més endavant també es podrien fer partides més complexes, tal i com proposava en Rush, en el que els resultats de les partides de l'Arma 3 afectéssin les del DCS i viceversa (més blindats pels soldats d'infanteria a Arma 3 si a la partida prèvia del DCS no es van complir tots els objectius per exemple).

Què us semblaria començar a planificar partides d'aquesta forma? Qui de vosaltres té l'Arma 3 per fer partides conjuntes i, més important, quina sería la vostra disponibilitat?
 
#2
Disculpa, ahir ho varem estar parlant amb els grup de helos i no teniem gaire clar com voleu implementar això. De què es tracta concretament?

A) De incloure la gent del DCS, que tingui el Arma3, per a fer de pilots al Arma3 i fes missions conjuntes amb la infanteria?
B) O de "intercalar" missions entre els dos grups on els resultats vagin afectant al desenvolupament de una mena de campanya?
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#3
madelf said:
Disculpa, ahir ho varem estar parlant amb els grup de helos i no teniem gaire clar com voleu implementar això. De què es tracta concretament?

A) De incloure la gent del DCS, que tingui el Arma3, per a fer de pilots al Arma3 i fes missions conjuntes amb la infanteria?
B) O de "intercalar" missions entre els dos grups on els resultats vagin afectant al desenvolupament de una mena de campanya?
La gent d'Arma va comentar la possibilitat de que com que hi ha el mòdul d'helicopters hi haguessin pilots de DCS que els donessin suport aeri en les partides.

L'altre possibilitat que vaig plantejar és la d'intercalar missions, fent que d'alguna manera el resultat d'una es vegi reflexada en l'altra. Evidentment cadascú amb el seu simulador i amb les possibilitats del seu editor. S'ha de parlar bé com fer-ho i posar-hi imaginació, però penso que pot servir per donar més ambient a les partides.

Dit això, jo no tinc Arma 3, vaig mirar el preu i l'Arma més el modul d'helicopters son 65€ que no em penso gastar en una cosa que no se si m'agrada ni si faré servir mai més. L'altre opció que tinc la coneixem tots, però no se si hi ha algun límit a l'hora de jugar online amb una versió diguem "dels xinos" ç:D Si el tema m'agradés ja passaria per caixa com déu mana.
 
#4
Doncs per a la primera opció em temo que tan sols son candidats en Buran, en Kopant (que no sé si tenen el DLC dels helos) i jo. Ells dos formen part activa del A3, amb la qual cosa no sé fins a quin punt tenen interès de deixar de fer de soldat per a fer de pilot. Jo com sempre disposat a tot! :çvic:

La segona opció donarà feina, però tot és parlar-ho a veure com ho podem muntar. Suposo que primer hauriem de tenir clar quina gent està disposada a crear missions per al DCS i fer reunions amb el grup A3.

Llanço directament les preguntes:

1.- Qui vol volar al A3?
2.- Qui vol editar missions conjuntament amb els A3?
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#5
madelf said:
1.- Qui vol volar al A3?
2.- Qui vol editar missions conjuntament amb els A3?
Jo provaria de volar A3 amb les condicions que he dit. ç:x

En quant a editar, jo hi estic disposat, sempre i quan siguin missions per A10 així les podríem volar dimecres el grup d'A10.
 

Frodo

Ja en porto tres-cents
28 Febrer 2014
326
0
16
Sant Fruitós de Bages
#6
Simplement puntualitzar-vos que el model de vol de l'ARMA3 no requereix tenir el DLC dels helicopters. El DLC només afegeix helicopters que no són els que fem servir habitualmet. Jo entenc que renunciar a volar un DCS per volar un helicopter ARMA...... pot costar bastant i no atreure el suficient.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#7
Frodo said:
Simplement puntualitzar-vos que el model de vol de l'ARMA3 no requereix tenir el DLC dels helicopters. El DLC només afegeix helicopters que no són els que fem servir habitualmet. Jo entenc que renunciar a volar un DCS per volar un helicopter ARMA...... pot costar bastant i no atreure el suficient.
Home, entenc que aquí ningú parla de renunciar a DCS sinó de volar a l'ARMA3 de més a més.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#9
Frodo said:
Sí clar, dic el dia de la missió, no per sempre. Està mal expressat per part meva.
El dia de la missió penso que tenir tropes a terra pot ser al·licient suficient per suplir altres coses, tot i que no se com és el model de vol d'ARMA.
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#11
El DLC d'helicòpters no serveix per res, no us preocupeu. L'únic que necessiteu es l'ArmA 3. Podeu comprar la key per 30€, o si preferiu, opció recomanada ja que no es el vostre simulador principal, jo esperaria a les ofertes que van sortir d'Steam o de Bohemia, que son habituals.

La idea no es canviar la dinàmica dels grups, si no tenir una opció extra puntual. A part de les vostres missions habituals del DCS World, es podrien fer missions de l'ArmA 3 on el suport aeri el feu vosaltres. El realisme en l'aparell no es ni molt menys comparable amb el DCS, però es guanya amb una intensa i realista interacció amb les tropes terrestres. Com que es una cosa extra, no cal que sigui tan habitual, 1 cop o 2 al mes per exemple. Es nomes una proposta per si interessa.

El model de vol no es pot comparar amb el DCS, ni l'avionica que es nul·la, però es suficientment decent per volar-ho. Aquí l'atractiu principal es la interacció amb les tropes de terra controlades per humans no per IA i a que l'activitat a terra a l'ArmA 3 es mes dinàmica i detallada, mentre que al DCS es molt generalista. Tu no veuràs mai al DCS un soldat corrents per posar-se a cobert, ni tropes dintre d'edificis, en canvi a l'ArmA 3. Heu de pensar si el que dona supleix el que treu i si es suficient per vosaltres.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#12
Viper said:
El DLC d'helicòpters no serveix per res, no us preocupeu. L'únic que necessiteu es l'ArmA 3. Podeu comprar la key per 30€, o si preferiu, opció recomanada ja que no es el vostre simulador principal, jo esperaria a les ofertes que van sortir d'Steam o de Bohemia, que son habituals.

La idea no es canviar la dinàmica dels grups, si no tenir una opció extra puntual. A part de les vostres missions habituals del DCS World, es podrien fer missions de l'ArmA 3 on el suport aeri el feu vosaltres. El realisme en l'aparell no es ni molt menys comparable amb el DCS, però es guanya amb una intensa i realista interacció amb les tropes terrestres. Com que es una cosa extra, no cal que sigui tan habitual, 1 cop o 2 al mes per exemple. Es nomes una proposta per si interessa.

El model de vol no es pot comparar amb el DCS, ni l'avionica que es nul·la, però es suficientment decent per volar-ho. Aquí l'atractiu principal es la interacció amb les tropes de terra controlades per humans no per IA i a que l'activitat a terra a l'ArmA 3 es mes dinàmica i detallada, mentre que al DCS es molt generalista. Tu no veuràs mai al DCS un soldat corrents per posar-se a cobert, ni tropes dintre d'edificis, en canvi a l'ArmA 3. Heu de pensar si el que dona supleix el que treu i si es suficient per vosaltres.
Això és el que pensava jo. On es pot comprar una key?
De moment per provar tinc una versió d'aquelles de "mercadillo" ç:D

Per altre banda també es pot fer una proposta a l'inrevés. Al DCS hi ha el Combined Arms que permet controlar vehicles terrestres. Potser algú li agradaria col·laborar amb el suport aeri des del punt de vista d'un vehicle terrestre. És un mòdul molt senzill i que no te el realisme dels avions de DCS però aquí també l'alicient seria coordinar-se amb el suport aeri, i a més, és baratet ç;)
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#14
rush said:
Això és el que pensava jo. On es pot comprar una key?
Jo faig servir aquest comparador per trobar la key mes barata.
http://www.allkeyshop.com/blog/

Aprofito una guia que vaig escriure en un altre fòrum sobre el tema pels que no sàpiguen com funciona.

Jo quan vull cercar el millor preu, miro el comparador allkeyshop.com. Aquí cerques el joc, simulador o programa (jo la llicència de l'antivirus Karspersky fa ja 3 anys que em surt per 15 € en comptes de 35 €) i et dóna les diferents pàgines que venen Keys (claus).

Algunes de les botigues

kinguin.es - Jo sòl comprar aquí, funciona molt bé.
g2a.com - Molt usada.
mmoga.com - No és la més atractiva visualment, però les dues compres que vaig fer van anar molt bé.

Quan compris una Key t'has de fixar bé en la informació que l'acompanya, ja que pot ser una Key Americana, o Russa, etc ... A vegades posarà que només porta Anglès, però a això no se li sol fer cas, perquè encara que la Key sigui americana, tu només pagues la llicència, després el producte t'ho baixes en l'idioma que et doni la gana (encara que pot haver-hi excepcions clar, depèn el que compris).

Keys russes
Això és important, perquè les keys russes són més barates que les occidentals, el problema, en teoria, és que tu no hauries d'utilitzar una key russa. Per exemple les normes de Steam prohibeixen la compra i ús de keys russes a usuaris de països europeus, i si t'enxampen, en teoria et bandegen el compte de Steam (o alguna cosa així). A la pràctica em sembla que això no passa, o no passa gairebé mai. Quan compres en aquestes pàgines ja t'especifiquen el país del qual vénen, són molt conscients del tema de keys russes (i de països de per allà), i les conegudes informen correctament a l'usuari.

Keys de botigues i usuaris
En aquestes pàgines sols poder comprar dos tipus de Keys, les venudes per botigues, o les venudes per usuaris. En teoria les venudes per botigues no comporten cap problema (excepte el tema del país com he esmentat). Són les venudes per usuaris les que podrien no funcionar. Les pàgines no tenen control sobre el que venen els usuaris, per tant et poden estar venent una Key que després no funcioni. A mi de moment no m'ha passat. Algunes pàgines incorporen una assegurança de compra que val poquíssim (1 € o menys), on si la key no funciona, et tornen els diners. Però mira't bé el funcionament d'aquestes assegurances, a mi per exemple el de G2a no m'agrada. Funcionar funciona, però no m'agrada el sistema.

Legalitat
Dir-te per acabar que el tema de les Keys estan en uns llimbs, no queda clar si és legal o no la venda (o almenys jo no ho tinc clar), i en teoria les plataformes lluiten contra elles, però la realitat és que la lluita sembla més màrqueting que intenció real, perquè se segueixen lucrant igualment de les Keys venudes i jo no conec a ningú que li hagin putejat per comprar una (i jo ja he comprat unes quantes).