Addons AI (bCombat, VCOMAI, ASR AI A3,...)

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
He estat fent unes comprovacions amb el bCombat, i em sembla que després dels últims pegats de Bohemia i que l'autor no ha tret cap pegat nou (l'ultim es de fa 4 mesos), ha deixat de funcionar be. Hi ha coses que funcionen i molt be, però d'altres no. Per exemple, la IA no reacciona al foc llunya ni a les explosions, la IA no s'avisa entre ells, etc...
He fet proves amb tot vanilla només CBA i bCombat, i també amb els paràmetres de configuració de l'addon ampliant radis d'acció, i res. Ja li he comentat a l'autor, a veure que hem diu i com s'ho pren.
De moment he tornat a provar el ASR AI A3, que va ser la segona opció i l'autor el manté molt mes al dia, i aquest si que funciona be sembla, potser acabem canviant al ASR AI, depèn que es digui l'autor de l'altre.

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
A mi em sembla bé. Vaig estar mirant pels fòrums i algun problema menor de compatibilitat amb ACE3 ha estat arreglat. A mi tots dos mods em semblen excepcionalment bons i, a l'estar tan a la par és difícil de decidir. Proposaria fer varies partides de prova, tal i com vam fer amb el bcombat, per evaluar el ASR AI. Què et sembla demà dimecres 1 de Juliol per la tarda/vespre?