Dilluns 30 de març - 21.50h The Coronaviruh

Copess

Ja en porto tres-cents
Membre del personal
Personal Arma
8 Maig 2017
401
61
28
#1

Benvinguts!

Amb motiu de la oferta la quarentena, el Primer Regiment Amfibi de Cavallers en Copess organitza una partida pública i amb mods de la workshop per a tots els catalans que vulguin provar aquest increible simulador amb questionada companyia.

BTW, si no sabeu com instalar mods desde la workshop, aquí hi ha un tuto fet per un furro molt sexy

Que necessites per participar

Has de baixar l'ArmA 3 + ArmA 3 Apex des d'Steam

Tenir instalat TeamSpeak 3.1.9, el qual el pots descarregar aqui: http://dl.4players.de/ts/releases/3.1.9/TeamSpeak3-Client-win64-3.1.9.exe

Cal tenir micròfon i auriculars funcionals.

Lloc, dia i hora

Heu d'estar el Dilluns 16 de Març a les 21.30h. Apunteuvusus a #Activitats-Assistencia al discord btw

La duració de la partida serà de 2 hores, o el que tardeu a morir.

Dades servidor TeamSpeak:

IP: ts.cavallersdelcel.cat
Contrasenya: ¿?

Mods necessaris

Tots els trobareu en aquesta colecció de mods que acabo de crear
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1400332759

Disclaimer
Tota semblança que pogueu trobar a la missió amb la vida real, recordeu que només és fruit de la meva ment perturbada, no em vull referir en cap moment a cap persona o grup/partit polític real.
 
Last edited:
M'agrades: Rachmaninoff

Copess

Ja en porto tres-cents
Membre del personal
Personal Arma
8 Maig 2017
401
61
28
#2
AAF:
Les forces del FNCoronavirus han avançat satisfactòriament per Melianta i Banyoles. reseguint la carretera GIP-5121. Després de saquejar indiscriminadament diversos establiments, han fet front a una bona massa d'infectats per el COVID-20 i els han curat a base de plom, injecció directe al cap.

Tot seguit, han avançat fins al complex de [REDACTED] i han fet front a diversos terminator, patint nombroses baixes. Finalment han aconseguit escapar direcció Tabarnia, amb un Chinook, per seguir la recerca del paper de recte. Bona feina catalans!

En memòria de:
Strayson, Basset, Via, Shanna, Papaos.

Supervivients:
Atunero, Copess, Fenrir i Enricpc