Xplane 11, algú em pot orientar?

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
M'ha tornat a picar una mica la curiositat el vol civil, i he estat mirant el Prepar 3D v4 i l'X-Plane 11 (versió especials per pobres ç;)). De moment em quedo amb X-Plane 11, tot i que el seu configurador de controls és molt menys complet, també és molt més fàcil d'entendre. I si bé els seus gràfics són pitjors, la interfície és molt millor, ja que la del Prepar és heretera del FSX, la qual és una merda enorme.
Per tant, amb X-Plane 11, i amb pressupost 0€, que he de fer per configurar-me bé el simulador, i on puc trobar uns manuals interessants i curt per aprendre vol civil?.
Tampoc us mateu he, potser en dos dies m'ho desinstal·lo, jo soc així amb el vol civil, si no puc fer maniobres d'altes G m'entra la suor freda i em pujo per les parets :çrubl: ç:D
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#3
Ara he vist aquest missatge, no se si ja l'has des-instal·lat o no.
El vol civil, si el vols fer ben fet té dues vessants: vol visual (VFR) i vol instrumental (IFR). Hi ha la tendència de creure que VFR=avionetes i IFR=avions de passatgers. No estic segur si està permès fer VFR amb un 747, a part que seria poc pràctic, però fer IFR amb una avioneta tipus Cessna o Baron va molt bé per començar.

No sé què vols fer. El més senzill és l'VFR. Es tracta d'anar d'un aeroport a un altre seguint uns punts de ruta que tu decideixes i que són visuals. A la pràctica com que en el simulador no tenim tanta precisió de l'escenari anem de A a B seguint un rumb.

Hi ha un escenari foto-realista molt bo d'Espanya: http://www.spainuhd.es/
Amb aquest escenari et pots permetre fer un VFR ben fent, amb rutes del tipus: segueixo la carretera tal fins al pont tal, agafo rumb tal fins a arribar a la muntanya tal, etc Que és més aviat com entenc jo que s'hauria de fer l'VFR. Això si, prepara espai al disc dur.

També hi ha aquest mesh de cobertura global que diuen que millora força la que ve per defecte. http://www.alpilotx.net/downloads/x-pla ... cenery-v4/
Una cosa bona d'aquest mesh és que no cal que te'l descarreguis tot, sinó només les parts per on volaràs.