M'ha tornat a picar una mica la curiositat el vol civil, i he estat mirant el Prepar 3D v4 i l'X-Plane 11 (versió especials per pobres ). De moment em quedo amb X-Plane 11, tot i que el seu configurador de controls és molt menys complet, també és molt més fàcil d'entendre. I si bé els seus gràfics són pitjors, la interfície és molt millor, ja que la del Prepar és heretera del FSX, la qual és una merda enorme.
Per tant, amb X-Plane 11, i amb pressupost 0€, que he de fer per configurar-me bé el simulador, i on puc trobar uns manuals interessants i curt per aprendre vol civil?.
Tampoc us mateu he, potser en dos dies m'ho desinstal·lo, jo soc així amb el vol civil, si no puc fer maniobres d'altes G m'entra la suor freda i em pujo per les parets
Per tant, amb X-Plane 11, i amb pressupost 0€, que he de fer per configurar-me bé el simulador, i on puc trobar uns manuals interessants i curt per aprendre vol civil?.
Tampoc us mateu he, potser en dos dies m'ho desinstal·lo, jo soc així amb el vol civil, si no puc fer maniobres d'altes G m'entra la suor freda i em pujo per les parets