Xat al fòrum o web de la comunitat [Enquesta]

Si possem un xat a la web/fòrum el fareu servir?

  • Si, molt habitualment.

    Votes: 1 10.0%
  • No, crec que molt poc.

    Votes: 9 90.0%

  • Total voters
    10

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
Per tal de facilitar la comunicació, i donar una mica mes de vida, he pensat que potser seria bona idea posar un xat. Tot i que tenim el TS3, que a mes te xat, això ens obliga a tenir-ho instal·lat a la maquina per fer-ho servir. En canvi un xat web es pot fer servir a qualsevol lloc, amb el mòbil, a la feina, mentre passes informació classificada al grup virtual enemic.
Però m'agradaria abans de fer res, que em digueu, sincerament, si ho fareu servir. No vull fer la feina de recerca e instal·lació perquè després no es faci servir.

Realment penseu que seria interessant un xat, i realment el fareu servir?
 

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#2
jo no crec que sigui gaire útil. Ara et pots posar steam al mòbil, potserer seria millor fer un grup d'steam que ja té xat o fins i tot de watsap
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#3
Voto pel grup de Whatsapp, molt més fàcil i útil. Potser amb subgrups com Arma, DCS, etc per no empipar-nos entre nosaltres.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#6
No crec que ho fes servir. Potser seria més ultil algun grup de Whatsapp o en alguna xarxa social.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#8
Com ja vaig comentar proposo fer grups de Whatsapp per els diferents subgrups de la comunitat.

M'ofereixo per fer moderador del grup de Whatsapp del grup d'Arma. Tots aquells que voleu que us afegeixi al grup em podeu enviar un missatge privat. Viper, Buran, Balder i Diplock ja tinc el vostre telèfon si em doneu permís us afegeixo al grup.

:çcerv:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#13
Al grup de l'ArmA s'està fent servir el Whatsapp per anunciar coses i quedar, i està funcionant be, us animo als altres grups a fer el mateix.

Per cert, no sabeu si Hangout (l'antic GTalk) te sistema arbre, amb grups i subgrups? o Telegram? Estaria be tenir aquesta possibilitat.
 
13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
#14
El que seria una passada seria tenir un fòrum on la gent respongués les convocatòries, agraís la feina que fan tots els caps de grup i creadors de missions i altres currants que penquen en pos de la comunitat....oh wait

Si voleu xats hi ha el TS, el grup de l'Steam, però no crec que calgui crear grups de whatsapp, line o telegram.

En fi, és la meva opinió
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#15
El que es busca son eines (com aquesta) que ens permetin seguir comunicats amb la comunitat, i estar a l'hora de les partides, novetats i tal, encara que no estem davant l'ordinador. Si tenim en compte que al TS molta gent nomes pot estar un parell d'hores al dia, tenir una eina addicional per el mòbil que ens mantingui comunicats no ho trobo mala idea. Jo tampoc soc partidari del Whatsapp, però de moment va be. Per això cercava alguna altre aplicació, a mi m'agradaria tenir tot integrat, però tirant de tot gratuït, es difícil i complicat.

Al grup ArmA per exemple la participació a millorat gracies a això del Whatsapp, ja que quan es convoca partida, es posa el Whatsapp, i tothom o veu al moment, a cap se li escapa la convocatòria, pugui o no assistir.

En tot cas no es cap obligació fer-ho servir, aixo depèn de cada grup, no tots han de funcionar exactament igual.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#16
Jo tinc un suggeriment, com que per Whatsapp cal el telefon de la gent, i potser algú no vol que el seu telefon roli com si fos un porro, podríem fer servir una altre aplicació que no calgui del numero de telefon. Jo suggereixo fer servir Hangouts (l'antic GTalk), aquest fa servir l'adreça de correu, i a mes permet escriure al xat a traves de l'ordinador o tablet. Es compatible amb Android (que ve instal·lat ja per defecte) i Apple.
Fins i tot te una opció de xat a la web que estic investigant.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#17
Ara mateix per mi ja es còmode emprar el whatsapp, més que res perquè així no tinc múltiples applicacions que em saturen a missatges. Tot i així m'adapto a qualsevol sistema que us sembli més interessants, sempre i quan no siguem els mateixos que al wahtsapp ç:D