Wolfpack. Simulador cooperatiu de U-boot.

Gosdatura

Més pesat que Kuban
5 Desembre 2010
1,422
9
38
51
Figaró-Montmany (VR)
#1
Hola (després de molt de temps),

Acabo de comprar-me aquest simulador anomenat Wolfpack (Wolfpack a Steam), que té com principal característica el fet que està pensat per a jugar en cooperatiu, com a tripulació d'un submarí. Han afegit fa poc la possibilitat de jugar en SOLO, amb uns bots que fan les funcions dels tripulants no connectats, tot i que això no ho he provat encara. Per ara m'he dedicat a jugar amb el tema d'omplir i buidar els tancs de llast, maniobrar, etc. La gracia d'aquest simulador és que el que en altres simuladors és donar una ordre (clickar aquí o prémer una tecla), aquí s'ha de fer manualment: demanar el canvi de dièsel a elèctric, obrir/tancar els tancs de llast, el tanc negatiu, els de trimat, la posició dels timons de profunditat, etc... i encara no hem fet res d'obtenció de dades pel TDC, per a disparar els torpedes.

Algú el té i estaria interessat en que féssim proves conjuntament?
La tripulació completa consta de Kaleun, timoner, oficial d'immersió, navegant i operador de ràdio i hidròfon. No cal omplir-ho tot per a començar, però molaria!

Salut!!
 

Gosdatura

Més pesat que Kuban
5 Desembre 2010
1,422
9
38
51
Figaró-Montmany (VR)
#4
Jo també li vaig donant al SH5

Ara vull aprendre a fer servir el RAOBF i l'Attack Disc, tot i que no són aplicables al Wolfpack, ja que no els porta incorporats. Em sembla que en aquest, l'AoB l'has de calcular a ull o fent observacions i dibuixant al mapa.
 
M'agrades: Corsair1984
21 Setembre 2018
16
10
3
50
#5
Bones Kaleun's actualment estic fent una campanya al SH5 amb el Sober's mega mod. (no en tinc gaire de temps, pero vaig fent)el mod wolfs of steel no tinc collons a fer-ho funcionar(putu Uplay dels trons), El wolfpack encara, no el tinc, pero el ppillaré. Vaig començar amb tot aixó al SHII fa molts anys i no he fet mai multi, pero estaria be de probar-lo.
Gosdatura al TDW crec que hi han tutorials de RAOBF
 
M'agrades: Gosdatura