Un molt bon anunci de Call of Duty: Black Ops

9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#3
el problema de tots aquests jocs a on es recompensen les baixes enemigues desbloquejant per al jugador armes o donant medalles o galons o altres recompenses es que estàn plagats de tramposos que no sabien tirar una a dretes si no era ajudats per el seus aimbots (mods ilegals que permeten al jugador potencies sobrehumanes com veure a traves de les parets, que la primera bala, independenment de on apunta el jugador sempre dongui automaticament al cap de l'altre, visibilitat clara mes enllà de l'abast visual que permet el joc, i moltes coses mes) .. i al final era una merda. vaig pasar moltes hores amb els diferents battlefields, pero al final ho vaig deixar - com tants altres que anavem de legals- totalment aburrit per els tramposos... i el problema es que a Electronic Arts se la suava tot aixó. A pesar de que els forums oficials estaven a petar de protestes, en realitat passaven de tot. integraven al joc el punkbuster que en realitat te mes forats que un colador i a fer-se el suec. bah! :çno: :çno:

Si algú no ha vist mai un aimbot...

aqui te un link

http://www.youtube.com/watch?v=-85vU-byHe8

ja em direu quina gracia te aixó!??