TS3 i el Overwolf

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
Per els que hagueu actualitzat a la ultima versió 3.0.12, haureu vist un banner parlant del Overwolf, i als botons de l'esquerra surt un boto per instal·lar l'Overwolf. Jo es la primera vegada que en sento parlat, i per lo que he vist es un programa que funciona com quan a l'Steam li donem a Shift+TAB, que ens surt sobreimpres al mateix joc, lo de Steam, i podem navegar, xatejar etc... Doncs aquest programa et sobreescriure moltes coses que normalment has de tabular a windows per fer-les, com navegar, mirar el facebook, el twitter, el correu, xatejar per Messenger (qui fa servir el MSN encara?) i lo mes important, manegar el TS3.
Sobre el TS3 et permet manegar la finestra del TS3 dintre del propi joc, sense tabular, i tambe et mostre que t'està parlant. En aquest vídeo ho podem veure.
[youtube]J6AEeypXTDc[/youtube]

De moment no l'he provat, però te una pinta interessant.
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#3
Jo encara no l'he testejat del tot, només el dilluns pasat a l'Arma3, tenia el nivell de FPS al voltant de 24 tota l'estona i podia veure qui era el que parlava pel TS, no vaig provar res més, no vaig notar res especial, l'Arma m'anava igual de "bé" que sempre.

Faré més proves ja us aniré informant.

Buran
 
26 Desembre 2014
1
0
0
#4
Fa uns dies vaig agafar el Voice Attack per a poder utilitzar comandes de veu en el Star Citizen (que milloren molt l'experiència de joc) tot creant una mena de "computadora" de la nau. També he trobat perfils molt interessants per al Elite Dangerous i varis jocs més.

__________________________
Get 117-202 - exam for test king and HP2-K38 - exam - my braindumps with 100% callutheran.edu guaranteed. Our high quality fcc prepares you well before www.pittstate.edu in the final exams of Southern California University of Health Sciences.