Trackir 4 o 5?

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#1
Hola companys, tinc un dubte, haig de comprar un joyestick nou, el meu antic saitek x52 esta fent cosses rares (els ratolí i alguns botos no funcionen i fan de les seves), doncs ja que haig de comprar un nou he vist que a goalprice tenen una oferta http://www.goalprice.com/catalog/produc ... cts_id=144 , tenen el meu joy més el track ir 4 pro, i aquí és on dubto, val la pena gastar més diners i comprar directament el track ir 5 + el joy apart (sortirà per uns 238€ en contra el pack que val 199€)? El saitek m´ha donat bons resultats i estic content amb ell i tinc els perfils fets ( es mandra de tornar-los a fer evidentment), ara, si algú em pot recomenar un altre joy amb caracteristiques semblants estic obert a sugeriments.

El tema es si hi ha gaires diferències estre els dos track ir, ja que no n'he tingut mai cap i no n'he probat cap tampoc.

Gràcies.

Buran
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Tant el 4 com el 5 son magnifiques opcions, òbviament el 5 es millor, te mes resolució, major angle de visió etc... aquí tens una taula amb les diferencies dels principals dispositius. Si et pots permetre un 5 genial, si agafes un 4 també molt be, pensa que jo volo amb un 3 Pro i va de conya.

El Joystick, home jo et recomano un X-52 Pro en comptes del X-52 normal, les millores son importants.
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#4
Bé ja tinc les "joguines noves", ara estic tornat a fer els perfils al x52pro ja que no es poden migrar desde x52 (que els hi costava fer-los compatibles ?), els problemes estan amb el TrackIr, com es configura? no trobo la manera d'adaptar-mi, el problema principal és el zoom, gairabé no en tinc, esta tot molt aprop, voldria allunyar una mica més la imatge d'entrada si es pot fer. (tinc el trackir5), i que és " smooth"? per molt que ho toco i canvio no noto res.

Seguiré provant.

Buran
 

Gosdatura

Més pesat que Kuban
5 Desembre 2010
1,422
9
38
51
Figaró-Montmany (VR)
#5
Si poses el cap centrat i en la seva posició "normal" i prems F12, centraràs el sistema. Després mires de girar el cap i veure com respon.
L'Smooth és un dels perfils que ve per defecte. El que té és que els primers graus del moviment del cap són un pel més suaus que el perfil Default. Però la diferència entre els dos és molt petita.
Imagino que has seleccionat el dispositiu "apuntador" adient: els reflectors o el clip.

Salut!!
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#6
Tinc el clip i el sistema "tradicional", amb el clip em tornava boig i hi ha massa cables pel mig, al final faig servir el sistema clàssic amb la gorra, em sembla de moment més estable i no em mareja tant, ahir a la classe de l'Acadèmia del IL2 el vaig probar i ostres, vaig disfrutar però em va costar molt concentrar-me, ja tinc una tecla pel centrar-lo desde el joy, però no hi ha manera de que s'estigui quiet, i el que més em costa és el tema del zoom, si algú em veies per un foradet, amb els auriculars posats semblo un "maquinero".

Jugaré a veure si trobo la forma d'afegir zones mortes, suposo que porto massa temps acostumat a moure la vista amb el POV del joy i ara haig d'aprendre a fer servir el cap (això ha sonat malament ç:D )

Gràcies per la informació.

Buran
 

Gosdatura

Més pesat que Kuban
5 Desembre 2010
1,422
9
38
51
Figaró-Montmany (VR)
#7
Jo faig servir el clip i el perfil "Smooth".
Em sembla que l'única recepta per a acostumar-se és... fer-lo servir. Mira de que no li dongui cap llum directament al sensor (la càmera). Jo per les tardes haig de tancar la porta de l'habitació, perque el ressol que entra fa que es torni boig l'aparell... o si fumes mentre voles.

La resta és anar fent. Jo el tinc des del nadal i ara em costaria molt volar sense el Trackir.

Salut!!
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#10
Recordo quan em vaig comprar el TrackIr..... despres de les primeres sensacions desorientadores, vaig trobar que em vaig adaptar de una forma molt ràpida i natural. Avui en dia no sabría volar sense el Trackir